tirsdag 1. desember 2009

bursdag da vett

jesus. litt feiring måtte jo til. begynner tross alt å dra på årene. pleier å være særdeles ugunstig å være født midt i eksamenstiden, men denne gang slo folket til og stilte på party anyways. det kan vi godt like. har selvsagt en logisk sammenheng med at jeg er sykt kul. jada, er nok det som er forklaringen.
søte sykepleiere.
tequilatime!
et obligatorisk dobilde på sjoko. omglol, vi hadde hele stedet for oss selv. EIDE dansegulvet for å si det sånn! før jeg ble overstadig beruset, tok en powernap og bestemte meg for å ta kvelden med pølse, cola og friends. heh, looser. i tillegg ble jeg rett og slett stanget i ansiktet på vei hjem. av en skrullefull kjerring med nada kontroll på lemmene. hun synes det var en god idè å slenge bakhodet i kinnet på meg. som om jeg ikke hadde det vondt nok fra før da. kroppen min synes nemlig at urinveisinfeksjon var en kjekk liten bursdagspresang. litt dislike at det kjennes ut som noen tenner en fyrstikk i urinrøret ditt. oversharing? jaTAKK.

AU.
jaja, så kommer vi til det viktige da. grunnen til at bursdag er såpass fett som det faktisk er. nemlig fangsten. og la meg bare presiere at å legge ut ønskeliste på eventen, ja jeg tok meg den frihet, hjelper tilstrekkelig på resultatet. bare se her:

jeg har de søteste, flinke vennene. elsk. jepp, applesinene er med. jeg fikk nemlig appelsinjuicepresser. neida, lørdag jobbet jeg til tolv, men begynnte jo ikke før elleve på søndagen så det var jo en alldeles ypperlig mulighet til å stikke på byn. kall meg gjerne hardcore. men nå har jeg tre flasker vin og drikke og to nye kjoler å innvie! blir du med?

9 kommentarer:

Anonym sa...

off for en drittkjerring he he

magnill sa...

Jeg blir med!!

Pein sa...

jeg skal spark henne ballene om du viser meg hvem hun er.

forresten så skal du få en Devold ulltruse av meg til jul. det fikk jeg av mamma nårjeg fikk urinveisinfeksjon. Og det er ikke oversharing å si at noen tenner en fyrstikk i urinrøret hver gang man tisser.
Faktisk så er det en underdrivelse.

Ella sa...

Du er så gøy! Høres ut som en festlig feiring, til tross for urinveisinnfeksjon, og hode i kinnet!

Martine Elise sa...

Wæ. Omg. Føler meg som en grusom person. Sært at jeg ikke har gratulert deg med dagen. Så GRATULERER med dagen som var i November. OMG! How can I make it up to you?

Føler uansett at det snart er på tide at du kommer deg Drammen slik at vi kan dra på byen. YEs!

Eirin sa...

Nå fikk jeg lyst til å feire bursdag en gang til i år jeg :D

Anonym sa...

aiaiai, eg føle for deg.. får urinveisinfeksjon omtrent en gang i mnd. det e hat :´)

Karoline sa...

For noen nydelige jenter!
Men gud for en drittkjerring da!

magnill sa...

Nuggiiiz, blogge snart da..<3