fredag 27. november 2009

JEG..

...har faktisk bursdag i dag jeg. bare nevner det lism. flittig student som jeg er sitter jeg så klart på skolen og nerder i takt med mine medstudneter (dvs vi synger julesanger og deler banneord. du vil ha et eksempel sier du? oksepung. den ganske er fin). veldig fint at eksamenshumoren melder sin ankomst så tidlig på dagen. jeg har fått muffins da, med lys og påfølgende bursdagssang. jeg klager ikke for å si det sånn. men jeg konsentrerer meg ikke heller. jeg skal jo feire i kveld og det blir faktisk den eneste skrullingen jeg får tid til før eksamen er over. ehm, dislike. denne uken har jeg dristet meg til noen sosiale aktiviteter utenom lunsjen på skolen også da. tar helt av. sett new moon og greier. men heloo, neste uke melder jeg flytting til skolen og camper permanent i kantinen frem til 18.desember. så det synes jeg at jeg fortjente. nytter jo ikke klage heller, blir ikke klokere av det ser du. cry me a river, build a bridge, and get over it! som mari så fint sier. joda, så det skjer med party i kveld da. jeg stiller med punsj og kake og ny kjole. også stiller jeg uthvilt som en nyfødt elefant. lar vær å repetere fjoråret tenkte jeg. det er visst ikke kult å sovne på klarbar...skjønner ingenting jeg.
neida, men... gratuler meg gjerne. selv om det selvfølgelig ikke var derfor jeg avbrøt den intense eksamenslesingen for å blogge akkurat nå...jeg trengte bare en liten pause sant!

6 kommentarer:

magnill sa...

GRATULERER MED DAGEN! Håper feiringen tar av. Tenna i taket og hæla i tapeten, sant?

Anonym sa...

eg syns du e veldig flink student!! gratulere med dagen her og :)
<3

Ella sa...

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!:D

Anonym sa...

gratulerer med dagen i går :)

Anonym sa...

hipp hipp maria <3

Anonym sa...

Gratulerer med overstått;)