onsdag 17. juni 2009

back in business

oki. da har jeg ordnet busskort og mobil. bankkort er on its way, sykt hemma uten. løper rundt med passet mitt og forbanner høylydt at banken stenger klokken halv fire. urutinert og særdeles upraktisk. ellers...skjer det usannsynlig lite egentlig. sett bortifra at jeg så en jævlig feit due på vei til jobb. og jeanette (min exroomie) kommer hjem i dag!! hun bor i... elverum (?). hun har nemlig gått hen og slettet bloggen sin så jeg er litt out of the loop! uakseptabelt, sletting av blogg og slikt. slenger inn noen bilder fra litt søndagskos med det ene dyret mitt. hun er en typ scooby doo doggie og bildene does not do her justice lism. vi veier det samme.

unngå å bli blendet av huden min.
heh, sjekk the animal. ikke meg altså. gud, jeg er vittig. digger ørene.
anyway, jeg lider av kroniske pms symptomer begrenset til den delen av dagen jeg er på jobb. merker jeg gleder meg litt til å begynne på skolen igjen. hjelp! det er seff kun på grunn av fadderuken, chillax.

9 kommentarer:

Ela sa...

ååå, jeg vil løfte på de ørene.

bare så synd vi er så psyko redd hverandre.
hehe.
elkjøp er forresten tha place to go for en kjip festival-mobil;)

savner btw deg også. så sykt

Karoline sa...

Så søt hund!<3

Jorunn sa...

Åååå... Konge hund!!!!

Det er grusomt å være uten bankkort, og det er også hat at banker har idiot åpningstider, spesielt om sommeren!!! Grusomt..

magnill sa...

Hahaha, for en søt hund! :D

Martine Elise sa...

Digger deg! Digger måten du skriver på! Fæntæstisk rett og slett! Og den hunden, priceless. Den var rett og slett nydelig. Diggin it. Ble mye digg her, men har litt innskrenka vokabular i dag kjenner jeg.

ingunn sa...

herrejesus.. jeg har og mista kortet mitt. flyr rundt med passet og forbanner bankens åpningstider. hvorfor skal de slutte før alle oss andre? satan! jævlig hvor hemma man blir uten

Marianne sa...

Oh wow.. ;)
Huff, det må være så kjipt å være uten bankkort!!

Anonym sa...

munti <3

Jeanette sa...

Skien ja... (Tviler på det er stort flere enn deg som har merket det en gang!)