tirsdag 9. juni 2009

ja da så

jeg lurer på om dette er første gang jeg har latt det gå såpass lang tid før jeg oppdaterer bloggen. selv for et år siden når jeg hadde en leser var jeg mer presis på oppdatering. men ja, det er nemlig ikke det at det ikke skjer noe bloggverdi, det bare skjer noe hele freakin tiden. og det kan man for all del ikke klage på. men ikke fortvil, klaging skal forekomme. uanstendig mye folk i byn på en tirsdagskveld. tipper det er the boss himself som lokker alle 40 plussene ut, om de skal på konserten eller ei. så de kommer på random små kafeer og plager vettet av de ansatte (med det mener jeg meg, hvem bryr seg om de andre sånn egentlig). først bestiller de ett tonn mat rett før jeg stenger kjøkkenet for så å slå seg ned og SYNGE for maten. altså ikke springsteen fans dette, KORsangfans. vi har anlegg, der spilles jazz eller noe annet jeg stenger greit ute så vær snill og hold kjeft og drikk vinen din. vil du takke noen for maten, takk meg. gi tips! ellers føles det generellt ut som om noen har voldtatt hjertet mitt med en rottefelle. jeg oppfattet det sånn at kjærlighetssorg skulle gå over etterhvert?? greeeit, så hadde man en liten relapse og jeg skjønner jo at det satt prosessen noen steg tilbake men...jeg er bare så forbannet lei av å tenke på DEG. derfor skal jeg heller tenke på at....
jeg skal på roskilde med min kjære kusine!
jeg skal flytte inn med selveste prinsessen. you heard me! gjett hvem?
folk som har vært så TEIT å flytte fra meg er kommet hjem på sommerferie.
jeg skal gå over vidden for første gang i morgen (erkebergenseren her ja. ikke har jeg gått syvfjellsturen heller).
jeg skal drikke vin og pynte meg med nye sko for å feire at randoms er ferdig med eksamen. ikke at jeg vet hvem, men det er sikkert noen som skal feire noe ett eller annet sted, og der finner du meg! med dansk vannøl og rosèvin.
....så...nå tenker jeg jo bare på alt det i stedet. så lett er det jo bare. nei, jeg må opp tildig i morgen å kjøpe kvikklunsj.

11 kommentarer:

Anonym sa...

åååh, søte wierdo, tenk at vi skal BO sammen! du MÅ komme inn på sykepleien i byn!! sussii)

Marianne sa...

Håper du hadde en fin tur=)

Hanne sa...

Så gøy med Roskilde, det blir sikkert helt supert:)

Ida Sanden sa...

Skjønner at du ikke orker å oppdatere hele tiden. Spesielt om sommeren. Samme her ;D

Ela sa...

Takk for den beste turen på lenge.
DU nugg, du nugg.
Vi kommer over det hankjønnet på sikt vet du. I mellomtiden kan du gå tur med meg og drikke kosepils hver kveld. Men da kan jeg ikke kjøre deg hjem etterpå;D

Martine Elise sa...

Da sees vi på roskilde da ;) sweet!

Jorunn sa...

Har du aldri gått over vidden før? Da er det på tide... Flott tur...
Savner å kunne gjøre det, men må vel vente til beina mine er noen lunde oppegående... hvis det noen gang vil skje!

Anonym sa...

ooh, eg og ska gå vidden i sommer. og siden eg e siddis, så e kje det flaut at det e første gang. selv om eg har bodd her i fem år jaaa :p kan du veien?!

Tuppene sa...

Åå.. Roskilde.. sukk.. meg og vil!

magnill sa...

Oi! Skal dere bo sammen? Max kuli da:D
Roskilde blir nok bra, tenkte meg så smått dit selv men så ble det helle sydentur med fæmmen..Yee.

Anonym sa...

ååh, du er så artiiig!!