onsdag 24. juni 2009

play it cold

det gikk akkurat opp for meg at jeg ikke får med meg coldplay på roskilde. jeg skal nemlig jobbe på mandag og må hjem søndag (så vidt jeg har forstått er det nettopp søndag de spiller). omg. nå skal ikke jeg komme å si at dette er dødskrise for jeg bare eeeeeelsker coldplay og det var de jeg dro for å se bla to the bla bla, men alikevel! jeg liker de såpass at det hadde vært digg å få med seg da. først ble jeg sykt skuffet og så drakk jeg to øl og nå er jeg ikke så skuffet lenger. ikke kom å si at alkohol er usunnt, åhånei du! hvert fall, jeg får ikke bankkort før jeg drar da. det er litt stress. og jeg har ikke fått feriepenger. de får jeg i juli. ehm, men jeg skal på ferie nå jeg. det er også litt stress. også har jeg fått to signalrøde, ganske symmetriske, kviser på hver sin side av haken. typ djevelhorn i feil ende. og DET er hvert fall stress.

uansett, regardeless jobb, kviser og cash, vi to er tett klar for festival!
en liten advarsel. når jeg tar turen til det flate land har jeg for vane å dra frem slike tendenser (bilder fra køben i vår). jeg skylder på billig øl. i morgen skal jeg skaffe meg støvler.

8 kommentarer:

Hanne sa...

Kos deg masse masse på festival, det blir sikkert kjempegøy:)

nim sa...

wolly mammoth. når er det du drar og når kommer du tilbake? kjipt å gå glipp av coldplay da! kan du ikke bytte vakten din evt slutte?

magnill sa...

Haha, søte bilder! :D God tur!

ingunn sa...

satan! jobben er et hag

magnill sa...

joda, magniill.blogspot.com
må ha en annen link litt=)

Ida Sanden sa...

Jeg skal på Coldplay konserten i Bergen jeg :D

Martine Elise sa...

Hahaha. Jeg digger deg! Får håpe djevelhorna trekker seg tilbake før avreise da ;) Ble ikke Roskilde på meg engang, var satt opp til å jobbe! Snakker om uflaks

Anonym sa...

roomy! you are so cool ::))