fredag 12. juni 2009

notes to self

ikke drikk for fort. ikke drikk for mye. ikke ta med hele livet på byn. altså, ikke tilrettelegg for misting/frastjeling(?) av hele livet. visse ting er unektelig kjekt å ha på daglig basis. mobil og bankkort og slikt. og sminke. så skulle jeg innom et typ kontor og skrive under en leiekontrakt i dag da. men adresser og navn og den slags hadde jeg jo på mobilen (som forhåpentligvis ligger og chiller på feliz enda..HAfreakinHA). så jeg bare måkte innom alt av den type kontor på milsomkrets. følte meg så sykt digg blant de polerte eiendomsgutta. dagen derpå blodfylla gnidd ut i hele trynet. vaaaakkert. nå går altså mine hardt (?) tjente feriepenger til å kjøpe ny sminke og en piece of crap mobil som jeg kan kverke på roskilde uten den helt store fortvilelsen.
HERRE, jeg er så fantastisk! ellers har jeg sykt girlcrush på lily allen for tiden. og vannblemmer på BEGGE beina. verden er bare imot meg. heh, også i morges etter jeg hadde våknet og konstantert at jeg ikke var hjemme (hadde ikke nøkkel vett) og ikke hadde noen av tingene mine sovnet jeg igjen og drømte at jeg fant alle tingene mine rett utenfor (i et akvariet riktig nok)sammen med en kald glasscola. ONDSKAP i underbevisst selvpiningsform. jeg stikker å kjøper mitt tredje simkort for i år. noen som har en telefon til låns?

8 kommentarer:

Anonym sa...

TULLING! tror du e den eg kjenne som miste mest paa fylla, hehe. kor flytte du?

Karoline sa...

Godt å høre jeg ikke er den eneste som mister ting!

Ela sa...

i morgen skal jeg finne en billigtelefon til deg, og sende den til deg.
situasjonen med meg i molde, deg i bergen,og du er uten telefon er for min del helt uaktuelt!!!

Tuppene sa...

Haha.. du greier det altså:P Invester i en mobil fra Clas Ohlson til 350 kr! ho ho.. Det har slepphendte jeg!

Martine Elise sa...

Haha, faen. Du er lik meg! Dæver. Altså, slemt å le av andres ulykker, bare deilig og ikke være alene om det. Jeg har hatt fem forskjellige mobiler i år. Mitt største "note to self" i år var - og ikke ha med mobilen på pool party i ayia napa. Jada så.

Ja, vi tar lett en grill date med pølser! Roskilde blir bra. Blir det telt på deg?

Jorunn sa...

Haha... Ler meg ihjel...
Men du er ikke aleine da...

Kan jeg gi et lite tips... Bruk stor bokstav og mellomrom etter punktum, det gjør det myyyyye lettere å lese for oss andre!

ingunn sa...

MAKAN.

Jeanette sa...

Vi kommer til Bergen i kveld!