lørdag 20. juni 2009

illebefinnende

på torsdag hadde jeg besøk av disse to:
makan til morsomheter, vi drakk, danset og lo.
night on the town som var sykt digg, men dagen derpå følte jeg meg lite pigg.
det har seg slik:
jeg føler meg som et lik.
jeg er svett, alle kanaler er tett, jeg dør på sofaen og spiser... fett.
ser på sex and the city the movie for fjortende gang, vil helst bli frisk med et pang,
for jeg skulle ordnet uendelig med ting og tang.
men når kroppen min ikke duger,
blir det ingen ordning og hvert fall ingen morro, needless to say: dette SUGER.
føler hele verden skal på byn og svinge i kveld, mens jeg skal ligge her for meg selv.
med hetetokter, sjokomelk, candyking og tv.
jesus, en lørdagskveld så attraktiv at jeg begynner og sleve.
hvis noen har litt ekstra tid og føler for å være litt grei,
do me a solid og kom hit og skyt meg!

11 kommentarer:

Nugget sa...

ooo, publisert kl. 17:17! make a wish søte kommentatorer ;)

magnill sa...

Hahahaha:D Knall! Skulle gjerne holdt deg med selskap om vi bodde litt nærmere.

Hanne sa...

Stakkar, føler med deg;) Håper du kjenner deg bedre og at du får en fin kveld:)

maren sa...

stakkars liten:( god bedring vennen! det der er ikke noe kjekt.. kos deg med snop og film:)

Anonym sa...

damn....liker denne bloggen altså.... føler meg bare så hjemme ;o)

Martine Elise sa...

HAHA! Du er fantastisk. Ikke at jeg burde du når ligger hjemme og ikke har det bra, men du er rett og slett morsom. Jæda så. God bedring! Aldri fett å være syk, nei.

ingunn sa...

*skyt* sex and the city er den perfekte film å se etter en hard kveld/natt/morgen. jeg gikk på en smell nok en gang. alkohol så det sang etter på fredag, 9 to 5 på rimi dagen etter. alltid like heftig

Jeanette sa...

Torsdag var gøy:D Vi flytter til bergen asap så det kan gjentas! Jeg var ikke helt i form på fredag jeg heller, skal jeg si deg..

Anonym sa...

åååh, get well, get well :))

Ela sa...

jeg synes du kan være syk jeg... da har du så sexy stemme

Karoline sa...

Kuleste bildet jeg har sett!<3