søndag 19. juli 2009

gratuler meg

for jeg kom inn i bergen! på førstevalget til og med! jeg er nesten litt speechless. jeg hadde forberedt meg mentalt på et helsikens stress med og finne sted å bo i oslo, haugesund eller whatevs samtidig som feriering fortsatt pågår. og nå er det typ minus null stress. jeg har ordnet leilighet før resten av rushet med paniske studenter emigrerer til byen og det evig sentralt også. mitt i byn og så nærmt exodus at jeg nesten må vurdere og bli stamkunde igjen. flashe meningsløse dancemoves med kidsa. hvert fall, feiret i går. med gamlegjengen på hjellestad og med randoms og white russian på scotsman. jeg er sikker på at kroppen min var ani hver jævla kvadratmeter av dansegulvet der jeg ble slengt rundt på med jakken over skulderen og min ødelagte veske limt fast i et jerngrep. oh so charming. lonernach med pc, ostepølse og cola. våknet og fant jakke, veske, sko, bankkort, nøkkel og ketchup i en sti fra døren til sofaen hvor jeg kubbet med klærene på og dataen i fanget. elsker det. ellers, synes å huske at studielånet tar år å dag på å ankomme kontoen etter søknaden er levert så jeg ser for meg at det kan bli knapt med penger fremover. som alternativ inntektskilde tenkte jeg forsøke selge min lillebror. lodder stemning nå.
anybody intrested? usikker på hva han kan brukes til, mens han kan helt sikkert gjøre nytte for seg på en eller annen måte. spesielt hvis du er på jakt etter en sitte-spise-se på film- våken hele natten-drikke øl type kompangjong. nei, egentlig synes jeg bare dette var et fint bilde av ham, riktig nok det ENESTE fine bilde av ham, og vil benytte muligheten til å fortelle at han er en rikitg så god lillebror. men altså, jeg har en til så selges lett til høystbudende. nei, nå skal jeg orge min attende skive med skinke og agurk og vente på at elin kommer med dessert. moses, jeg er så fornøyd. bergen!!!!!

8 kommentarer:

Nord-Norges Globetrottere sa...

hurraaaaaaaaaaaaa for nugget:D å gårsdagens feiring kunne jo ikke vært bedre! satser på flere av de framover, til tross for at d kanskje måtte innebære at du må selge lillebrødrene. å husk at du har noen dyrisk nydelige hunder du å kan legge ut for salg. eg e interressert i trymmen;)

nina sa...

gratulerer vennen! du er best! hores ut som en bra feiring:) hadde jeg bare hatt litt mer peng...
liker du virkelig ostepolse?

Karoline sa...

GRATULERER! Broren din er søt!!<3

Kari sa...

SV: Buss ER noe herk, ja! Tusen takk, det er fra divided exclusive :)


GRATULERER! :)

ingunn sa...

først og fremst: gratulerer så meget! da slipper du oslo.

SOLGT! han kan vel brukes til... noe

Anonym sa...

gudd, gudd; yppeliig!

Tuppene sa...

Gratulerer, gratulerer!! Da fikk du det som du ville da:)

It's Aggy bitch! sa...

gratulerer med plass :D!