torsdag 16. juli 2009

pluss litt til

begivenhetene står i kø sier jeg deg! jeg lager en liste (til ære for min forhenværende roomie, nemlig listelageren jeanette).
jeg har:

- flyttet! horestress. i sigende øyeblikk bor jeg på 10 kvadratmeter bestående av en overmadrass, esker og et utall søppelsekker. det er skremmende likt en container. greien er at jeg på ingen måte har tenkt å pakke ut før jeg vet at jeg kommer inn i bergen. hvis ikke må jeg jo flytte igjen. jeg er streng motstander av å bruke energi på unødvendig aktivtet som befinner seg i ryddesjangeren. tips til hvordan jeg skal få med meg et stk svært ikeaskap uten...noe(n) hjelpemidler? neiveeel.

- vært i bryllup. dvs jeg serverte. i min nydelige tremenning sitt bryllup. hun var en prinsesse lik og giftet seg med drømmemannen. seriøst, han hadde bakt TO av kakene til kaffen. jeg var solgt. alt var ufattelig fint og romantisk og alle gråt og var glad. faens lykkelige mennesker.

- vært i london! sshjopping og sssshjampagne (ehem, øl). jeg, pappa og lillebror kastet oss på flyet (dvs pappa (the pilot) fikset) og hadde tre fantastiske dager i london. pappa sitt kredittkort ble temmelig svidd og shoppingmusklene tar seg en velfortjent pause fremover. rettere sagt en påtvunget pause. hehe, det er noe særdeles koselig ved å sitte på pub og drikke øl med pappa og lillebror. gode ting.

i og med at både mamma og pappa har skjulte evner som paparazzifotografer er bildebevisene for nevnte hendelser slående, men siden jeg ikke har gått til anskaffelse av de enda smeller jeg like fett inn noen flere roskilde bilder. never gets old.

ikke penisrøykeren, men dog, en verdig nøgen, røykende danske.
standard.
krever ingen beskrivelse.

frk.festival...
upåklagelig teknikk.

priceless.
jadam, det er en kartongvin til 20 kroner jeg har! klasse. du store min. det er nesten helsemessig gunstig at jeg ikke husket søknadsfristen i danmark. det kunne fort blitt en alkoholisert affære. nei, nå legger jeg meg på sofaen og ber til høyere makter om at jeg kommer inn i bergen. hoREstress.

4 kommentarer:

Pein sa...

hehe...jeg kommer hjem å horestresser med deg.
jeg er frynsete frem til opptaket er unnagjort. skal vi ligge i fosterstilling å dra hverandre i håret Nugget???

Marianne sa...

Haha.. Masse digge bilder:P

Anonym sa...

naar faar du svar? skummelt aa ikke vite sin framtid!! iiik. kor bor du?

magnill sa...

Åh, håper du kommer inn! Jeg vil også til London, heldigfis:))