fredag 10. juli 2009

roskilde

herre. jeg har... aldri sett så mange nakne mennesker i mitt liv. nakent er fint det, men det finnes grenser for hvor mange nakne dansker med sigaretter i diverse hull jeg har behov for å se. nei, jeg tuller. eller jo, det finnes jo en grense (et sted), men jeg skal ærlig innrømme at en naken danske som røyker med penisen gjør at jeg trekker litt på smilebåndet. både i positiv og negativ retning though. han var ikke akkurat lekker. for hadde han vært det hadde det så klart vært sjarmerende! hadde lett vært festivalsjekketriks numero uno. hvert fall, været var jo perfekt! bortsett fra at jeg er blant dem som svetter usaklig mye og DØR når jeg blir for varm. alvrolig, jeg får klaus i min egen kropp. har fått syk teknikk på å rulle, MED madrass, ut av teltet når morgensolen truer med å steike innvollene mine. ellers, vi gikk til innkjøp av stresslessen av campingstoler og chillet i en ring med pubquiz og latterlig billig øl. relativt sammenhengende fra søndag til og med onsdag. det så ca sånn ut:

ja, det er meg med hatten.
før stolinnkjøp.
campflagget. det "hang" riktig nok i 90 graders vinkel mesteparten av tiden.

herlig. ja, også var vi på konserter og slikt innimellom. jeg kjøpte en spongebob t-skjorte (note to self: gir tiltrekningskraft i uante dimensjoner), ble hissig på høy-på-seg-selv monologen til kanye west, ble fan av social distortion, tok av på röyksopp og klovner i kamp, spiste den beste burritoen, traff nydelige mennesker (les: penisrøykeren). sånn kjapt oppsummert. roskilde 2010 anyone?

11 kommentarer:

Hanne sa...

Hørtes ut som du har hatt det gøy på festival:)

Anonym sa...

eg blir med neste år, altså! fant du noen kjekke mannfolk?!

Ela sa...

ja, det gjorde hun...:D

hehe
NUTT! JEG OG VIL PÅ FESTIVAL!

ingunn sa...

røyking MED penisen. Det må jeg si.. Svampebob trekker til seg mye rask. Vil ikke si jeg er fremmed for roskilde2010

magnill sa...

Im in!! Så ut som du koste deg max!

Nord-Norges Globetrottere sa...

gleder meg t å høre om både svampebobeffektene, kjekke mannfolk å penisrøykeren!!!!!!!!

Martine Elise sa...

FANTASTISK. Faen at jeg ikke fikk vært der. Må si innkjøpet av stolen slo ann, så betydelig mer konfertabelt ut, ja. Kjenner til den svettegreia. Det er ikke nok med at jeg DØR innvendig. Jeg ser også nydusja ut utvendig. Ganske sexy spør du meg. Roskilde 2010? Du trenger ikke spørre en gang. Jeg er SÅ med!!!!!!!

Anonym sa...

liker, liker, likeer ::))

Jeanette sa...

Jeg savner deg sånn:(

Karoline sa...

Så kos ut!<3

Nugget sa...

savner deg også jeanettemin! kom til bergen asap.