fredag 24. juli 2009

workaholic

merker dette blir stress, må muligens sette fra meg ølen for å klare å skrive. neida. jobb hver dag (og da mener jeg HVER dag) frem til syden 8.aug. kill me. nå har jeg endelig fått møbler inn i leiligheten og begynner så smått å komme i orden. altså, typ circa. rommet mitt er tross alt 10 kvadratmetet og skapet tar halve plassen. underlig nok har jeg (pappa) klart å få plass til en kommode, en svær hylle, sengen og enda hylle i tillegg. kaller jeg iskald kalkulering. varme tanker til pappa og lillebror. jeg satt for det meste å så på. bidro med en iskrem til begge. fair trade. glemte å levere timene mine (var ruset på shopping i london), så får ikke lønning før 20.aug. problematisk. mat, hva er det? takk gud at jeg fire pakker byggris lurt gjemt i stabburet. nei, nå får jeg snart besøk! tror jeg. emo.

4 kommentarer:

pein sa...

husk å svare "JA" på plassen din i morgen:D!!!
ELLERS blir det EMO!

Anonym sa...

mariassen, jeg liker deet! Faen jeg må begynne å flytte sbart jeg ooog! I see yoU! :)

magniil sa...

heheeh:))

Tuppene sa...

HAha.. Utrolig bra:D

sv: Jeg skal på tur til Sør-Amerika til våren! Wohooo! Skal være en av de stringtruse-kledde damene med fjær i karnevalstoget i Rio.. må bare huske å pøse på med masse selvbruning før jeg kommer dit. Blir knall:D