tirsdag 28. juli 2009

snickerdoodle

den ene øreflippen min er usaklig hoven. jeg liker det ikke særlig godt. kan ha noe med at jeg dingler rundt med lyskroner i bly type daglig. men hvorfor bare den ene? er den venstre svakere enn den høyre? mhm. ellers, selv om været streiker max og lekker som en ku med melkespreng merker jeg at dette er en ganske fin sommer. folk og fe er hjemme og like sulten på sosial kontakt som jeg er på ostepølse og øl. partyparty og sammenkomster i hytt og dynevær og ukene flyr forbi. all denne festligheten går sterkt på bekostning av min arme kropp som jeg ikke har trent på over en måned. saft suse. kjenner jeg skal på fløyen asap. eller i morgen.

best av alt, min skjønne elin er hjemme fra molde. vi skåler i guttenes hjemmelagde plummevin og diskuterer min frekke utringning mens vi vurderer å smelle noen flere HOTdaawgs på grillen. så ja, tips mot hoven øreflipp? jeg må visst farge håret.

9 kommentarer:

Marianne sa...

Så søtt bilde=)

Karoline sa...

Så utrolig søtt bilde!

ela pein sa...

gidd ikke logge på greiene, da jeg bare full fart er inne og leser:)
liker dine fine, morsomme og velvalgte ord om meg. faen vi hadde det så gøy med de pølsene nugget!

Anonym sa...

så fin du vaar! prøver på en tur, kanskje torsdag?? :))

Nord-Norges Globetrottere sa...

sommeren e type elsk, tross drittvær og skade!! takket være de skjønneste jentene i verden=)

Tuppene sa...

Haha.. du skriver så morsomt altså:) Dessverre ingen brukbare tips mot hoven øreflipp.. Kanskje du bare kan bruke lysekrone-øredobber i den som ikke er hoven, så blir den hoven også, og så er på en måte hevelsen utlignet? :D Ville unektelig sett teit ut, men er da en løsning!

magnill sa...

Hahaha! :D Fint bilde:))

ingunn sa...

ah. min høyre er mer sliten enn venstre. det gjelder nok alt på høyresia. løsning: dropp krystallene

Anonym sa...

ooh, mine ører liker heller ikke invaders. jeg hadde egentlig tenkt til å ta nye hull, type over de jeg allerede har. men så minnet du meg på om hovenøreflippfaenskapet. det er litt vondt også da.