lørdag 10. oktober 2009

jeg har ståpels på gebisset

jeg har jo bare ikke gjort annet enn å tisse i dag. vi har hatt urinprøvenyregreieforsøk på skolen og jeg meldte meg aldeles frivillig til å faste for så å drikke 1 liter cola på røde rapp kvarter. så tisset vi hundretusen ganger og målte div. alt dette hadde vært relativt gudd om det ikke var dagen derpå og jeg var dehydrert som en ku i sahara og colasyren truet med å komme i revers typ eksorsisten style. men det ordnet seg. vi hadde altså innflytnignsfest i f-house (vår casa) på torsdag. dresscode: kle deg ut som noe på f. jeg var både frekk, freidig og FULL, men ikke minst FE.
bibetibapetiBO!

heheh
icylicious! karensen var Forelsket!
Friksjonsfrie olav!

frk fe, fransk, feier forelsket og frøken nooooorge!
det tok av. serriperri, du skulle vært der. i dag har jeg feiret min søte elin sin 22 årsdag på etterskudd med grillings og øl på nøstet. syremusikk og gode gamle gjengen. liker liker!
herregud. om jeg er full nå? neida.
jeg er sliten. jeg løper til bestemor og spiser i et par døgn i strekk. see you monday.

9 kommentarer:

magnill sa...

verdens fineste fe<3

Ella sa...

Du er så kul, jeg dør! Men seriøst at du meldte deg frivillig til å tisse? Jeg hadde blitt litt flau om mine classmates skulle sett mitt tiss!

Anonym sa...

blogga på fylla maria? ha ha:))

Kari sa...

Herlig vest! :)

Anonym sa...

ooh, dere hadde fest dere ja! jeg feiret min bortgang (til dk) i stillhet.. sukk..

Maja sa...

æsj, haha! virkelig, jeg lo nå!

Nord-Norges Globetrottere sa...

verden søteste fe, spør du meg:)

Marit sa...

Så kjempe morsomt ut :D

Ela sa...

en sau med leopardbein... søte!!