onsdag 21. oktober 2009

på rundreise

åh, herregud. tog. tog er lame. altså jeg er fra bergen, vi har sånn...ett tog. vi tar ikke tog bare sånn by the way. jeg personlig tar tog til...gol. sånn en gang i året. oslo s er intet annet enn en jungel av randoms. jeg kjører fly. og det billig også, pappa er tross alt kaptein. eneste problemet med det er at alle fullt betalende kunder havner foran meg i køen og jeg må til nøds vente på neste fly. dette skjedde f.eks på gårsdagens tur da hele jævla vålerenga plutselig ville hjem. i tillegg til at jeg måtte vente en time sammen med høylytte suportere og sitte på klappsete i kabinen måtte jeg spise i meg mine veltalte ord om martin andresen sin uhotness. for han var faktisk superhot. o store orakel iselin hadde rett atter en gang. anyway, jeg kom til slutt trygt frem til bestbud bjørnar i gjøvik og fikk spandert litt kvalitetstid, kinderegg og filmtitting på han. liker. nå er jeg, etter uendelig tid på TOG, lokalisert hos jeanette og torbjørn. vi har gjort det vi gjør best og gjorde temmelig konstant hele 07/08, nemlig ingenting. og jeg må si, vi er skillser sykt på det. faktisk innbiller jeg meg at vi til og med er relativt underholdende når vi bedriver den nydelige aktiviteten ingenting. ja, jeg drister meg til å kalle det en aktivitet. det er jo hobbyen min. sånn i tillegg til alkoholen. men hallo, nå må jeg faktisk ta kvelden snarest. jeg er egentlig fortsatt trøtt etter helgen da jeg presterte å lamme tenkemuskelen til de grader med en altfor god punsj for så å dra på jobb og spy ned et par kunder. neida. bare litt. fint at jeg ikke har noen bilder. vurderer å smelle inn et av martin andresen. eller nei, han nærmest frarøvet meg flysetet mitt!!! good lord. jeg må forresten flytte. jentene i huset har stemt frem ringnes som den beste julebrusen. i die. uakseptabelt!

6 kommentarer:

Ella sa...

Okey, RIGNES? Du er vel enig i at Hansa sin er den beste? SANT? Kos dere alle sammen, med å gjøre ingenting!

Anonym sa...

aktiviteten ingenting og alkohol,det tar sånn av!!! <3 kom hjeeem!

Marit sa...

haha, hva mente du med lystløgner? :p

Marit sa...

haha, bra jeg selv får med meg hva jeg skriver liksom ;p

magnill sa...

Skien er tidenes by. Dra innom Bø også! :)

Ida Sanden sa...

Jeg syns det er småmorsomt å ta tog. Jeg har gjort det 3 ganger i hele mitt liv, tror jeg :)