fredag 23. oktober 2009

på gråten

kjære nsb!
tusen hjertelig takk for en horribel togtur i går. ikke at det ikke var fantastisk stilig at toget fra skien ikke var et tog..men en buss. selv om det stod regionTOG både på billetten min og på internett (selv når jeg trykket "vis detaljer"!!). jeg stod da som en annen brødgjøk på perrongen og undret meg over forsinkelsen. heldig som jeg er kjørte torbjørn og jeanette meg i en heidundrandes fart til neste stopp på reiseruten, nemlig larvik. men siden dette toget var nøyaktig som et helvete gikk det akkurat når vi ankom (etter en relativt lite hjelpsom tlf til 1881 om togstajsonens lokalisering). så da, bare for å gni det inn, mistet jeg toget mitt fra drammen til gol med FIRE minutter. åneida, it's nothing you can do about it! så da...got seven hours to kill in drammen før nattoget. liker? NEI! jeg ble pent nødt å skippe turen til gol, ringe pappa så han fikk ordnet meg noe anstendig transport hjem til bergen. to timer seinere satt jeg på gardermoen med et smil om munnen og en indre ro kun flyplasser bringer frem i meg. det kan jeg like. nå skal det nevnes (even though i really dont feel like it) at 2 av 4 kundebehandlere hos nsb er meget imøtekommende og hjelpsom, takk til dere to. dog, jeg var uansett lite mottagelig for noe som helst motgang da verdens beste lille gordon setter, trym, døde på onsdag. min beste venn gjennom elleve år er død og jeg vil helst bare gråte. han har ikke en gang vært syk og jeg var max uforberedt på at han skulle få hjertestans og dø så plutselig, uten at jeg fikk si hadet til han en gang. jeg har egentlig ikke så mye mer å si om den saken, men vil vise noe bilder av min fine venn.




nå må jeg løpe en tur og tenke på gladgutten min!

13 kommentarer:

Madeleine sa...

Så utrolig trist. Håper det går bra med deg Maria. Han var jo verdens fineste.

Anonym sa...

åååh:( <3

Anonym sa...

neei, trym! lei for deg, maria.. og stakkars munti og nano <3 tenker paa dere..

Marit sa...

Utrolig fin hund da:) Synd med slikt :/

magnill sa...

Typsik tog!
Det var leit.. Er aldri gøy å miste dyr, særlig er det vondt når man har hatt de så lenge..
<3

neip sa...

så utrolig trist å høre! nå ble jeg og lei meg..! håper det går bra med deg! tenker på deg! klem neip

Pein sa...

nei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ikke Trym!
:( dakar Nutt. Jeg får ringe deg i morgen.

Når det gjelder NSB... Vel, jeg sier bare konkurranse... Da vi skulle ta tog til Åndalsnes ble toget 90min forsinket og da det endelig kom hadde det bare kuttet bort 4 av 10 vogner. Fett...Jeg satt på klappsete på fanget til en narkoman med flyttelass. i 5 timer.

Samme gjelder forøvrig Norwgian... Som påstår at man ikke kan lande i Molde. MEN FOR FAEN IKKE SETT OPP AVGANG HERFRA DA PREMIEIDIOTER.
Det kostet 5 timer av livet.

SAS 4ever<3

nina sa...

aanei, saa trist aa hore:( trymmie som var saa god. en stoor trosteklem fra meg

Unknown sa...

Ånei ikke trym! Så trist. Stoor trøsteklem

Nord-Norges Globetrottere sa...

åneeeeeeeeeeeeeeeei !!! trymmen me den søte luggen!!!!!!!!!!!!!!!! det var sykt trist! håper du har det bra !

Karoline sa...

For noen nydelige bilder!
Men uff, stakkar..:/

Maja sa...

uff.. det var trist å høre..

Anonym sa...

Kondolerer!!:(