onsdag 14. oktober 2009

nerdio

jeg har et forslag. en av dere melder dere frivillig til å skrive labjournal i nyrefysiologi for meg og til gjengjeld skal vedkommende få billetten min til aquakonserten på nhh neste lørdag. ånei, herregud, event of the year. ja, det blir faktisk syrefett, MEGAwhatevs til alle med motsigelser. men ja, nyrefysiologien da. hore. syrestress. siden jeg har fri og ikke har noe annet å ta meg til sånn egentlig. ehe. men neida, faktisk sykt vanskelig. og veldig i veien for mine planer om å komme så sykt ajour med alt av lesing i løpet av mine friuker. jada, uker. i flertall. endelig lønner min skivebom av et studie rett etter vgs seg. der har jeg nemlig bestått nettopp det vi holder på med denne uken og neste. jeg tror dette kan kalles vaskekte lykke. med en sånn mengde fri burde jeg jo gjøre noe skikkelig fett. så neste uke drar jeg til gjøvik. og skien. og hemsedal. WTF. jeg er stilig. meeen hallo, jeg skal besøke bjørnar (bestekompis typ), jeanette (exroomie og bff + hennes boyfriend og semibff thorbear) og min gode pappa. skal ta mer tog neste uke enn jeg har gjort tilsammen hele mitt snart 22 årige liv merker jeg.
har ellers benyttet litt av fritiden til å henge med en av mine supre hunder, nemlig nano.
kosemoseoverdose. yeah, i said it.
her skjer nerdingen for fullt. med litt roomies i sofaen og frustrerte fruer på skjermen vel og merke. nåja. jeg har forresten kjøpt sånn plastlokk til leverposteien min. tar helt av. nå merker jeg at det kun er looserprogram på tv. ingen grunn til å være våken lenger da vel.

9 kommentarer:

Nugget sa...

ansiktet mitt har annen farge enne ryggen merket jeg nå. hva skjer?

Anonym sa...

hæ?? hahahah:) event off the year hahahahahahh

Jeanette sa...

Vet ikke om Torbjørn har fått det helt med seg, han lever i sin egen verden og hører bare 1/3 av det jeg sier. Men jeg gleder meg ihvertfall helt SYKT!

Anonym sa...

jamen, maria! fysiologi e jo kjekt (serioest)! du e hjertelig velkommen til dk hvertfall ;)

Ella sa...

Omg, skal du seriøst ta SÅ mye tog? Vi skulle ta tog til Oslo hin dagen, og da hadde nsb byttet ut toget med BUSS. Jeg hater nsb, og tog og buss. Men kos deg!:D

Og takk for at du likte skjerfet :D

Marit sa...

hørtes ikke akkurat lett ut, lykke til;)

Eirin sa...

Hørt at det er Donkeyboy som skal være oppvarmingsband. Heldiggris!

It's Aggy bitch! sa...

aww søt hund :)!

magnill sa...

Melder meg lett frivillig! næææt