lørdag 3. oktober 2009

slakt

jeg var visst ute i går. min kjære steffi hadde tross alt bursdag og da må man ofre litt søvn selv om man begynner på skolen klokken åtte. vi har jo faktisk kjent hverandre i 9 år nå. skakke skimse av det. jeg kjørte derimot en plan om å om bare ta et par øl. det gikk forsåvidt ad undas. jeg kunne vel kanskje forutsett det når jeg kjøpte en sekspakning...vet ikke. etter gårsdagen kan jeg melde at kulden har meldt sin ankomst i bergen by og at burger king, til evig glede for meg, har spongebobfigurer i kidsmenyene sine for tiden. altså har jeg planer om spise hvert måltid der til alle figurene er i min besittelse (jeg samler. tenk).

gratulerer med overstått jenta mi!
superherrejesus. dissekering dagen derpå. funker? jada. liker det, til de grader. vurderer å bli litt skremt faktisk. det var så sykt fett! toppen av kransekaken så langt i sykepleierutdanningen. så sant som det er sagt.

hjerte og lunger fra en stakkers ofret gris. svinekjøttdeig til deg og dissekeringsoffer for meg. hjertet var dødshardt, et stk megatrent muskel. og lungene var myk og deilig, jeg kunne klådd på de relativt lenge. helo, i'm a freak.
I HEART YOU.

joda, neida så jeg dissekerte som en helt og hadde kondistest og diverse på lab (ehm, god og til og med nærme utmerket kondis her ja, faktisk faktisk). så etter skolen bykset jeg hjem og sov før jeg spiste en kakemann til middag og sprang på jobb. jeg har forresten kuttet kraftig ned på jobbingen så nå skal denne studenten lese så flittig at hjernecellene tyter ut ørene. dødelig. men først skal jeg ha HELG. go elg.

9 kommentarer:

Nord-Norges Globetrottere sa...

d e sånn vi blir, Nug!!! eg e gla du gleder galskapen me meg<3

Neip sa...

Kult!! Jeg synes og sånt er spennende! jeg har jo studert innholdet til sauen:p hehe
kondis på topp!! ikke verst;)

Ella sa...

Hahahahahah!!! I heart you! DEN var morsom! :D Så ekkelt å dissekere(?) dagen derpå, fysj!!

magnill sa...

ew, gud bedresen!
But you look gr8!

Martine Elise sa...

Haha. I heart you. Grouse. Vet ikke om jeg hadde takla det like bra.

Jeanette sa...

Kanskje kirurg er veien å gå? De tjener vel fett, no?

Hanne sa...

Jeg tror aldri jeg hadde orket å holde på med dissekering... Men det er sikkert spennende:)

Jeanette sa...

Ingen problem, den står klar når du måtte velge å komme! Mmm, kake!

Maja sa...

æsj æsj æsj, ååå! jeg husker vi hadde det greine der i biologi, æsj jeg klarte det ikke jeg. og avdeligsledern som kommer inn og sier. "jeg trodde ikke dette var menyen på julebordet?" HEHE. jaja, han er morsomt.