søndag 8. november 2009

antiklimaks

godt aftens på farsdagen! som jeg har benyttet til å være så usunn som det lar seg gjøre. og det uten dårlig samvittighet da min kjære far uansett har vært på jobb hele dagen. i oslo. så det så. men pappa, jeg har hatt en uke som ville gjort deg stolt! trening, lesing, smoothies og all slags sunne saker. crazy days. i går hadde vi et aldri så lite velkommenhjemvors for steinar som har vært i san francisco en periode. bitch. siden jeg er en brødløk av uante dimensjoner var jeg så trøtt klokken tolv at jeg slet med å holde masken. det lønner seg visst ikke å stille fysisk og mentalt utslitt på vors med usaklige mengder øl. jeg endte plutselig rett nedi streeten med baconostepølse og gratis saft. lol. når ser vi bridget jones. error. jeg dør av skam på hennes vegne.
omg, legg merke til gulvet mitt. fint.
dagens hovedgjøremål (bortsett fra å bli sprekkeferdig mett) er å skrive ønskeliste. det er jo under tre uker til min 22 årsdag. jeg vil jo gi mine venner en ordentlig sjanse til å glede meg med en fantastisk gave. diskret hint.

8 kommentarer:

Hanne sa...

Haha, ser på Bridget Jones jeg også. Perfekt søndagsunderholdning:)

Anonym sa...

brødløøk<3

Eirin sa...

Søte tøflene da :D

bare lille meg :) sa...

Hei pene! :D Ønsker deg en fortryllende kommende uke og håper helgen var finfor deg! :D Drev du med no spess i helga? :) Kos deg magiske lille skapning! :D

Marit sa...

Viktig med litt små hint ;) hehe

magnill sa...

Ou! Jeg har også snart bursdag=)

Ella sa...

Nå fikk jeg lyst på baconostepølse, jeg er så sulten at jeg dør. Gulvet ditt minnet litt om en korktalve. Talve faktisk!

Martine Elise sa...

Omg. Bridget Jones. Jeg har ikke ord! Og vel, farsdagen - jeg glemte den. Også ganske kult! Og du - jeg digger deg!