onsdag 4. november 2009

hallo, neida så...

ja, internett streiket en salig periode. siden jeg er latus maximus så måtte selvsagt facebook og ebay prioriteres når jeg først hadde adgang. jeg mener, det er klart det har skjedd sykt mye og det ville vært svært energikrevende å oppdatere bloggen bare sånn på måfå mens det usikrede horenettet vi kapret litt datt ut og inn. men nå, nå er internett tilbake i villevossekulla og det er på høy tid med en oppdatering. men som sagt, det har jo skjedd usannsynlig mye, hallo. jeg kødder ikke.. livet mitt tar så av. men oki, det viktigste er kanksje at jeg har vært på aqua konsert med sykepleiejentene min (JA, jeg regner det som en viktig begivenhet) og at tidenes skippertak offisielt er i gang! eksamen i anatomi og fysiologi, vær snill å halshugg deg selv.

klar for barbiegirl lism. skjer med at jeg er den eneste brunetten? typ alltid.
liker!
ellers er det givende tider på skolen, bare se her:
så jada, its happening. nå har jeg akkurat vært på standupkonkurranse på klarbar. ikke deltatt, for guds skyld. men ledd og vært så pinlig berørt som overhodet mulig. jeg ble nødt å kjøpe en ekstra øl kun for å le litt i medlidenhet, men ærevære dem som tør. noe av det var faktisk sykt bra! kred, eller noe sånnt. ellers har kameraet mitt streiket også. jeg har tross alt hatt det i nesten to måneder! nei, nå er det fullt lanparty i stuen igjen, thank god, vi holdt virkelig på å DØ.

10 kommentarer:

Neip sa...

Nug jeg er og brunette;) hehe! må ikke glemme det!
ingen bilder fra festen? jeg hadde håpet du hadde noen bilder, for jeg hadde ikke med kamera:p hehe..

bra du koste deg på standup! jeg sitter hjemme med vondt i munnen - har fjernet visdomstann! AU!

Nugget sa...

kamera streiket dagen før festen :( men icy tok noen så kan skaffe vett :) uff, aua!! God bedring søte!

Marit sa...

Sliter med internett litt selv. Det suger! Standup er nesten alltid kjekt da ;)

Hanne sa...

Så kult med Aqua-konsert:) Har virkelig mange minner til musikken deres, haha!

Anonym sa...

fordi brunetter er ut-knut! He he, naida så seeewt, din rampunge :>

Anonym sa...

hei Maria!
synes det er morro å lese bloggen din!! tro d eller ei, vi er egentlig ganske lik! litt artig å tenke på!!
menmen......anyways....du skriver fantastisk bra!!! er så gøy å følle med på va du driver på med! keep it up!!
from russia with love
ragnhild......fra barndommens tid!

magnill sa...

Et liv uten internett er som et liv uten godteri..=/

Martine Elise sa...

Oh my. Måtte ta et skippertak her nå. Kjenner jeg har savna deg. Wow. Det blei sært, mye følelser i lufta her nå. Jada så, liker at du er brunette jeg. En skal ikke værra for A4 og gjøre som alle andre. woho

Jeanette sa...

Du er den fineste brunetten jeg vet om<3 Går det bra med deg? Hvordan likte du twilight?

Nugget sa...

åh, ragnhild så koselig at du liker bloggen, veldig kjekt å høre :)) vi skulle hatt en sandsliveien reunion snart :p