fredag 13. november 2009

lol

som en del av mine forberedelser til eksamen, siden jeg er veldig seriøs og sånn, fant jeg ut at det var lurt å få festet litt fra seg før selve rushet setter i gang. og denne uken passet jo perfekt. folk har bursdag, studiegrupper syrer rundt og det er den o store festen på sjøkrigsskolen. som jeg (mamma) har SYDD kostyme til. jada, riktig. en gammel og slitt legefrakk til 20 kroner er nå blitt et relativt hot sykepleiekostyme. faktisk. også har jeg kjøpt meg en lekesprøyte på en halv meter. LOL. du vet studentøkonomi, tar meg råd til sånnt. men siden det er salg på nelly.com føler jeg nesten at jeg har spart penger. skulle jo uansett ha ny kjole til bursdagen min. men jeg skulle kanskje ikke ha fire. og et par sko. hm. neida, så på tirsdag var studiegruppe 10 ute og skrullet og i går hadde bård bursdag. det ble slått på stortrommen til de grader og alle guttene i gjengen bidro sterkt til å øke min beruselse ved å stadig kjøpe brett med øl. litt synd at addi mistet et med åtte stk i gulvet. LITT.

joda, så nå stikker jeg på jobb. jeg aktiviserer meg på det fornuftige plan også da ser du!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha, score Addi!! :))

Marit sa...

Viktig å ta'n helt ut før man blir superseriøs før eksamen ;)

magnill sa...

Hardcooore!

Ella sa...

Jeg vil gjerne se det kostymet! Så flink din mams er, som syr til deg!