søndag 22. november 2009

velkommen...

...til mitt ikke-eksisterende liv! men hallo, eksamensrelatert livsinnhold er jo nada intresting. men jesus, det er en ting jeg har helt glemt å vise dere! jeg har jo faktisk ikke presentert de nye familiemedlemmene i spongebobsamlingen min! jeg vet, helt horribelt, hvordan kunne noe sånnt gå meg hus forbi tenker du kanskje! men det er rett og slett slikt som skjer når man sitter på skolen tolv timer daglig og drukner i usaklig pensum og mandarinskall. bedre seint enne aldri, som det heter så fint.

dette er altså det nyeste medlemmet. det er en penn. psychobob. men vent, it gets better!!!
den lyser! omg.
t-skjorten jeg kjøpte på roskilde. jeg nevnte vel forresten at de hadde spongebobleker på burgerking for en stund siden (selvsagt gjorde jeg det. det er jo det stiligste som har skjedd i hele år). dette er vennene til bob (les: vennene mine). jamfør http://nugget-sannhetmedmodifikasjoner.blogspot.com/2008/05/true-love.html for resten av the fam. men nå må jeg nesten være seriøs. har tross alt eksamen i morgen.

9 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha, nerd!

Åshild sa...

Hurra! :D Velkommen til familien Sponge :p

Hanne sa...

Den pennen var bare usannsynlig kul:)

Kari sa...

Hehehe, priceless!

Marit sa...

Nice ;)

magnill sa...

Haha! Den med sånn surmunn er morsom! Ser så overlame ut!

Unknown sa...

Hihi, søte bilder!

Ella sa...

En nydelig familie! Håper eksamen gikk greit!

Anonym sa...

pennen var rå!