tirsdag 20. mai 2008

elsk

så avinor føler for å streike akkurat når jeg føler sterkest for å dra hjem. passer dårlig. i tillegg blir da tog bestillt opp så det suser og jeg får hele to dager mindre hjemme. type hat. MEN, pappa (ære være han) synes det var på sin plass å betale togbilletter, gjelden min til lillebror, OG 1000 kr til. type elsk. altså ble det tur til sandvika for å treffe pappa+kjæreste. på veien måtte jeg ut å gå i hovdstadens gater. noe jeg egentlig synes er litt skummelt. oslo er full av freakin randoms. men det gikk greit. og nå er jeg etter mye om og men endelig ankommet bergen. enda en type elsk.

obligatorisk matpause på subway type nam
jeg var innom kun en butikk på 1 1/2 time.
toging all by my lonesome.
konklusjon: oslo er en skrekkblandet fryd.

1 kommentar:

Jeanette sa...

å, vil vandre i tigerstadens farefulle gate jeg og! randoms eller ei, de har subway og gina tricot og masse annet GØY. fucking barbay!