onsdag 14. mai 2008

geek for en dag


i dag har jeg levd en dag i livet til en supergeek. type avhengig av skolen og nærmest bor der. finnes en del av de her. ser de liksom uansett når på døgnet jeg skulle måtte befinne meg på skolen. altså, sånn et par random timer for dagen (les:uken), men i dag har jeg altså tatt helt av. og når jeg sier tatt helt av, så mener jeg tatt HELT av. jeg har vært på skolen i 13 timer. innser at medisin studenter og andre som automatisk regnes som geek i min bok driver med sånnt på daglig basis, men for meg er dette revolusjonerende. slår min gamle rekord på kun 8 timer med glans. det var selvfølgelig et helvete i og med at det ikke er snakk om å sulle rundt og gjøre ingenting (som jeg egentlig er fan av) men faktisk hardcore jobbing (som vi selvsagt kunne ha gjort for en uke siden). må si jeg sitter igjen med et inntrykk av at det finnes folk som faktisk bor på skolen. tror de har en sånn underground klubb virksomhet, kun supergeeks allowed. jeg tror det ble litt overdose skole for jeg tålte det ikke videre godt og ble nesten litt misunnelig når geekrandoms løp rundt kl.22 og så ut som om de var både nystelt, nypult og på syre. det får nok bli med denne ene dagen for min del!

Ingen kommentarer: