tirsdag 27. mai 2008

true love

min største (dvs forløpig eneste) ordentlige forelskelse er i den firkantede svampen bob. han lyser opp dagen min på uante måter. i tillegg til å generere mye latter er han også både vakker og stilfull, rett og slett en fryd for øyet. the love of my life - spongebob squarepants!

min stefar kom hjem med denne en dag. random, men elskbart!
bob har mange venner. er også fan av patrick. denne fikk jeg da mine kjære realfagtakende venner hadde vært på klassetur i russland.
fra min mamma. med et ønske om jeg skulle leke med lillebror.
siste ebay kjøp. mindre enn jeg trodde, men fortsatt fet!
fått av roomie og thorbear. også fra ebay. mjuk og god.
fått av mormor til jul. helt fantastisk. pynter opp kjøkkenet på et blunk.
to av mine favoritter i en. toast MED spongebob.
en av mine første bob kjøp. godt brukt i løpet av mitt år i cali. nei, ikke så mye offentlig.
til slutt føler jeg meg tvunget til å nevne at min gode venn nina trodde at bob var en ost, på tross av at han heter spongebob. dette finner jeg ustyrtelig morsomt.

Ingen kommentarer: