fredag 2. mai 2008

semistress

da har man vært på handlerunde med mamma, og igjen blitt evig sjokkert over hvor mange folk som trasker rundt på kjøpesenter klokken to på en solfylt fredag. det var selvsagt de obligatoriske mall-ratsene men de har jeg ikke iberegnet i sjokkert delen av reaksjonen min. personlig finner jeg store folkemengder med saktegående folk og høylydte unger ekstremt fryktinngivende og ble lettere stresset helt til jeg fant roen i et prøverom med en fin kjole. verst var obsen, der det vrimlet med disse saktegående ekle menneskene. det beste var derimot når mamma skulle prøve big bite, dette var en ny og utfordrende opplevelse, derfor spesielt underholdende for meg. jeg tror egenltig ikke hun kommer til å gå der igjen. hun synes det var litt for mye forlangt å si hva slags pålegg hun skulle ha to ganger, og så glemte de attpåtil å ta på majones. litt sånn semistress.

2 kommentarer:

Jeanette sa...

lagunen altså. kan på ingen måte erstatte cc. ingenting er stress på cc. bare fint. tror jeg må dit imorgen.

Nugget sa...

og det var faktisk sartor! crazy stemning!