mandag 26. mai 2008

we all fall down


jeg elsker ebay og jeg elsker i og for seg min nye kjole <3 MEN det finnes sider ved ebay som ikke er fullt så fint som kjolen min, som jeg får svi for nå.
downfall 1: den passer ikke!!! den er for stor. mest fordi jeg fant ut det ville være lettere å fikse om den var for stor enn om den var for liten. dette gjelder så klart fortsatt, men det vil også si at jeg må ut med ytterligere summer for å få den sydd inn.
downfall 2: dette med ekstra kostnader passer dårlig når jeg allerede måtte opp i 50 dollar mer en "asking price" fordi en eller annen kjerring også bydde på den. noe som så klart ikke hadde hendt i butikken.
på den annen side.... upfall (?) 1: jeg forelsket meg i denne kjole på en plakat og seinere ble kjærligheten sterkere da det dukket opp en annonse med kjolen min i Cover. men den var altså ikke å oppdrive i noen miss sixty førende forretning.
upfall 2: hadde jeg funnet den i butikken hadde den garantert kostet enda mer!
så alt i alt...jeg elsker fortsatt ebay<3

Ingen kommentarer: