lørdag 1. august 2009

uten tittel

i løpet av forskjellige bloggbare hendelser, alkoholinnvolverte sådan, kommer jeg ofte på en syrebra tittel til det urfete innlegget jeg skal skrive dagen etter. så glemmer jeg det å sitter å klør meg sår i topplokket etter en ok brukbar tittel. men nå er jeg tom. i går tok jeg firsprang rett fra jobb og landet på et av bergens syv fjell for så å stylte meg rett på bursdagsfest deretter (grattis med overstått eirik). en powernap innom sengen mellom det sløveste pizzanachet og en ny arbeidsdag. og nå er jeg frøken trøttesen. heheh, så hangover på kino for andre gang og...sovnet litt. igjen, powernap! jeg er blodfan. av både filmen og en styrkelur på usaklige steder.

ja, så det så..
haha elin, digger det på så greit mange nivå.
energinivået på vei hjem er det hvert fall ingenting å si på. tanken på en big one og en slurk iskald cola lokker frem mine spenstige kunster.
nei, nå skal jeg sove litt. skal tross alt...gjøre ingenting i morgen. første fridag etter et søttendagers jobbmaraton. o lykke! snooze. peace out!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Gave til tarzan: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=555927

Bare et tips;)

neip sa...

haha dere er sykt bra!!
jeg er sint for at jeg måtte jobbe, det der så utrolig gøy ut!!! neste gang er jeg og med!

Nugget sa...

heheh, du som skal påføre glidemiddelet og ta deg av rengjøringen? :P Diskrimminerende at det ikke finnes en jenteversjon spør du meg!

Karoline sa...

Ser ut som dere har kost dere <3

ingunn sa...

hahaha! jeg har noen skremmende like bilder av meg selv på en huske for litt siden.. på facebook. hurra! var på skamfylla i går selv. aha

magnill sa...

en powernap er ikke å forakte nei!
Kuli at vi har samme mobilstil, fresht:))

Martine Elise sa...

Powernap! Powernap! Skakke legge deg under ei stokk, nei. Er sabla bra. Hender jeg tar meg en lur både her og der. Jeg digger'æ

Kari sa...

SV: Vi kom bare frem til at det var ei mus! Så spissmus er en mer enn godkjent gjetning.


Herlige bilder! :)

Tuppene sa...

Pizza og cola har uante effekter på meg også:D