mandag 28. september 2009

color me happy

å herregud for en lame tittel. whatevs. christ, fargefest på lørdag. petter og christian har funnet seg et fresht nytt sted å bo og det måtte selvsagt feires. så sykt stilig som jeg er hadde jeg enda en innflyttningsfest å gå på og forsvant fra den faregrike festen alt for tidlig. merker jeg begynner å få sansen for temafester, så lenge det ikke krever at jeg engasjerer meg mer enn ca to millimeter vel og merke. så fargefest passet utmerket. jeg var blå og stilte i en kjole som tar knekken på det lille jeg har av pupper. men altså, stemningen var FIN når den "I'm blue dabadedabadai" sangen smelte ut av høytaleren.

såkalt myl. note to self: ikke drikk det!
kjører stil!
den ene enden av regnubuen!

neip og nug. og favorittskoene mine. elsk.

fått skikkelig hang på ristebilder.

ord er circa overflødig her.

anycase, mandag skuffet ikke og jeg sov godt på skolen med skinnjakken som pute. så nå skal jeg kubbe så morgendagen blir mer opplagt enn nonensinne. haha. hjelpes. må finne meg en religion etterhvert så jeg har noen høyere makter å be til når eksamen nærmer seg.

7 kommentarer:

Ela sa...

nugget, jeg har fått ny matboks på. med en blå rev.

magnill sa...

Im bluuuue dabadidabadeidabadiidabadei...
nabb selv!
Finfin kjole!

Kari sa...

Fargefest! Så gøy! :)

ingunn sa...

send sko! det hjelper mot alt. også må du fortelle meg om du dukker opp i oslo. da skal jeg spandere alkohol og sørge for en helvettes natt!

Ella sa...

Så gøy! Kjolen var kjempefin!

Anonym sa...

jeg ler!:))fargefeswt is the motherfucking shit<3

Marit sa...

Så morsomt :D