onsdag 25. juni 2008

back to my roots

first things first: et av ønskene fra listen er gått i oppfyllelse. ikke magisk av seg selv som jeg selvsagt ville, men uansett måte er hvert fall blomstret topp fra bik bok nå i hende.
ellers har jeg dratt vestover.


ca ferdig å pakke....

parmamerican fra peppes. først gav de meg pizza margeurita, som for meg er pizza med ingenting. da måtte jeg be om en ny som jeg måtte kaste i meg et par stykker av i en uappetittelig fart fordi vi skulle rekke sex and the city på kino. noe som var en vesentlig større suksess. om de spør meg og jeanette. om du spør torbjørn (som ble tvunget med, til hans forsvar) får du sannsynligvis et helt annet svar.
rett fra buss til fly til bil til ferge og så var vi fremme på landet. som for min del er synonymt med fjell. dette er nuten elefant som vi så fint har døpt det. likheten er slående eller hva? janitor, du er elefant eksperten!
en melkekake. ord kan ikke beskrive nytelse og minner denne lille pannekake lignende saken utløser! jeg skal leve på melkekaker i minst tre dager fremover.
og nå er jeg altså tilbake mellom de syv fjell. and it feels GOOD to be home!

1 kommentar:

Jeanette sa...

med litt fantasi kunne jeg lett se elefanten. jadda..