tirsdag 17. juni 2008

a night to remember?

så har jeg da vært en tur østover. primært for å besøke han karen rett under der. det var litt av en opplevelse, bare så synd jeg glemte en god del. grunnet høyt alkoholinntak. jeg må rett og slett begynne å ta med meg mindre drikke enn jeg trenger siden jeg av en eller annen merkelig grunn alltid ender opp med å drikke litt av alle andre sin drikke i tillegg til min egen. men litt husker jeg da, og det jeg husker er rett verdt å huske. good times!

vi begynner greit med øl...
men hva har vi her? et ganske stort glass med sjokoladesmakende alkohol!
ja takk gjerne!
lurer på om det var noen som ikke drakk av det glasset. har garantert smittet noen med den evigvarende forkjølelsen min.

men vi har da gjort annet enn å drepe hjerneceller på denne langhelgen. selv om jeg er ganske sikker på at en del av de forsvant tidlig på kvelden, da jeg presterte å betale 900 kr i taxi for å besøke en kompis for så å tråkke langs togskinner hele veien hjem til han. han hadde fine argumenter for hvorfor det var greit, men tviler på at min motorikk på den tiden hadde klart å unnslippe et løpsk tog. anyway, jeg har faktisk også shoppet, bowlet, solt meg, sett film og spist dolly dimples (viktig, fordi det finnes nemlig ikke på gjøvik)! bjørnar og de to maria'ene hans (les: meg og hun søte på det siste bildet) har hatt det finfint <3
åååå! også har jeg vært på mitt første nach der jeg ikke sovner å blir tegnet på. av ubloggbare grunner. lovin it!

2 kommentarer:

ingeborg sa...

Så ut som en koslig kveld :)

Nugget sa...

ja, det skal jeg love deg det var :D tror jeg da, hehe;)