søndag 8. juni 2008

surfin

en aldri så liten sommeravslutning.

på studentenes hus, som du muligens kan skimte på skiltet.

vi kjørte et loner vors igjen. tv, chips, per-christian, meitemac og selvsagt meg og roomie. good times.
litt større alkoholinntak enn planlagt ble det jo. som vanlig.
om disse knuste blomsterpottene utenfor huset er mitt verk er jeg fortsatt usikker på. investigation pågår.
hvorfor lå disse oransje øreproppene(?) utenfor døren min når jeg våknet?
jobb dagen derpå var ikke noe annet enn et mareritt. hatet for kunder ble ikke akkurat mindre og den uutholdelig varmen var enda verre en vanlig. noen små oppturer var det jo, blant annet tilgangen på store mengder glasscola og eplejuice. etter denne katastrofen av en arbeidsdag trøstet det veldig å ha mamma på besøk. spesielt fordi hun følte for å spandere en ny bukse på meg. sweet!

søndag. siste del av helgen kort oppsummert: sol, lesing og mat.

3 kommentarer:

Jeanette sa...

stilen er det ingenting å si på!

Linnéa sa...

Hahah, NYDELIGE bilder - de øverste altså.

Nugget sa...

oje, av aller høyeste kvalitet ;)