tirsdag 3. juni 2008

jesus christ superstar

etter en ca friskmelding har livet forløpt seg følgende:

henging på gjøviks kjære fastland.

med bjørnar og jeanette.
jeg prøvde meg på kinamat. vet det er totalt bakvendt men jeg foretrekker min hjemmelagede, mindre autentiske sursøt.

grillmester torbjørn. legg merke til kubb i bakgrunnen, rot til mye latter.
absolutely gorgeous roomie<3
et forsøk på å snurre hjul på fylla. har fortsatt smerter i ryggen.
ankommet schlager.
igjen hadde vi dansegulvet for oss selv en periode.

et lite hjemmespa.
eksamensfest. aldri aldri er en farlig lek. spesielt når den lekes dønn ærlig sammen med klassekamerater som man ikke kjenner videre godt. og noen man kjenner en taaanke bedre. jeg våknet med en følelse av at jeg gjorde ting i går som jeg ikke husker og som jeg burde vite at jeg har gjort. type fylleangst. MEN jeg er av den oppfatning av at det man ikke husker det har ikke skjedd. i hvert fall ikke hvis ingen andre nevner det. da er det enten ikke så gale som jeg tror eller så er det så gale at ingen tør å si noe, og da vil jeg foretrekke å ikke snakke om det anyway. så ja, fyllenagst eller ei, vellykket festlighet!


3 kommentarer:

Jeanette sa...

pupper, fett. takk for at du ikke la ut beyonce bildet;)

Nugget sa...

å, det kan nok gjerne hende det dukker opp et sted etterhvert ;)

Nugget sa...

er foresten klar over div skrivefeil i dette innlegget ;) MEN jeg gidder ikke ordne...tror jeg..