lørdag 21. juni 2008

ønskeliste

nærmer seg verken jul eller bursdag, men her er det jeg ønsker meg mest akkurat NÅ:

- fint vær i danmark når jeg er der neste uke.
- laaaangt hår. type hurtigvoksende.
- bade i sjøen. IKKE innsjø.
- imsdal med eplesmak. fruktjuice og vann lensman. fruktjuice og vann.
- blomstrete topp fra bik bok.
- ingen dårlig stemning.

- at death cab for cutie spiller i bergen akkurat når jeg er der.
- spongebob with crew. in the flesh liksom! magnus trodde han helt til høyre (altså patrick) var en reke. går det an? det er verre enn at nina trodde bob var en ost.
- vårstemning som denne med good friends in barkbay.
- et eksemplar av denne filmen. den første arnold fikk åpne munnen og prate. helt FANTASTISK!

- nattbad med denne tøtto her! latter på høyt nivå.
- sydentur med dagen derpå alà denne på magaluf i fjor. jeg sier bare crazy stemning!
- taco bell!!! think outside the bun.
- kvalitetstid med min kjære sara som jeg nesten aldri får sett.

- en slags noahs ark med en baby av alle dyr (med modifikasjoner).

- dra på hove i år også. beste stemningen. hva sier du rikke???
- air hockey bord i stuen. evt kjøkkenet, kan brukes som spisebord. type chandler og joey.
- denne hunden her. ikke en hund av hans rase, men akkurat denne hunden. han heter hunter og er jævlig kul.
- en stoooor suss fra maren min. og kanskje en liten en fra han rare med rosa ølhatt baki der.
- han her, in my bed.
- en viss annen person, in my bed.
- nye episoder av the OC.
- at noen rydder rommet mitt.
- en fremtidsplan. noen forslag?
- ja også ønsker jeg at blogger vil samarbeide litt i og med at det egentlig skal være mellomrom mellom ønskene over. da måtte jeg skippe mellomrommene i ønskene på toppen også, ellers fikk jeg ikke flyten jeg ville. noe som er viktig. så sist, men ikke minst:
- flyt!

3 kommentarer:

Jeanette sa...

mange ønsker, unge dame. skal se hva jeg kan få til, men det blir nok ikke før til bursdag eller jul. (er du ikke fornøyd med bob i bamseformat?!) jeg vil forsåvidt og lage ønskeliste..

Anonym sa...

eg å trodde bob va en ost!!!!!

Nugget sa...

KRISE!