lørdag 14. juni 2008

top of the mornin!

en lite merkverdig uke egentlig. time goes by!
deig er bra. deig er bedre enn kake, brød, bolle, muffins eller hva det nå enn måtte være deig for.
litago bringebær er on my good side again. også torbjørn sin, som går frem av bildet.selv om han sannsynligvis ikke hatt det på sin bad side. vi så national treasure og torbjørn beæret meg med fine metaforer som inneholdt blomster av div slag.
det som har lagt seg på lokket er klart best.
object of desire. en type liggematte med kvikklunsj motiv som naboen til torbjørn har på terassen. i tillegg til denne har han også ca 1000 fugler på samme terasse. random.
nostalgi. var selvsagt altfor lat til å løpe ned å kjøpe. angrer litt.
sjokolademuffinsdeig pluss
norske jordbær
pluss gullrekke på en mandagskveld pluss besøk av magnus er lik... elsk!
rainbow stylin! savner sommervær. men litt fint med regn, må jeg jo innrømme. man er da bergenser! ellers har roomie og magnus dratt fra meg og jeg må, som vist over, nøye meg med thorbear. i morgen tar jeg turen til oslo og omegn for å besøke div. jobber sterkt med å overvinne min frykt for oslo s. wish me luck!

5 kommentarer:

Jeanette sa...

jeg kommer straks tilbake! har søkt jobb i en barnehage. haha.

Karoline sa...

ISBILEN <3!!

Nugget sa...

ja, torbjørn nevnte det. må ærlig innrømme at jeg ikke helt ser det for meg :P men du er jo in touch med din lekende side ;)

Nugget sa...

angrer forresten stort på at jeg ikke kjøpte is av isbilen!

Jeanette sa...

kan ikke helt se at det kan gå bra. jeg hater barn i flokk. pluss at det er en steinerbarnehage så de får sikkert bare leke med uformelige trefigurer. jeg skal være hun kule som tar med barbiedukker og saboterer for hele steinerjævelskapen.