tirsdag 15. juli 2008

forløpig fremtidsplan

so it's settled! jeg skal bli sykepleier. don't read TO
much into it, jeg har også skullet bli interiørarkitekt,
radiograf, medieprodusent og diverse annet.
men nå har jeg dessverre kommet til et punkt i livet der avgjørelser må taes og holdes fast på. MÅ er jo så klart å ta hardt i. jeg kan jo selvsagt sulle rundt og bruke penger jeg ikke har på ting jeg ikke trenger (som jeg gjør nå) og bruke skole som et tidsfordriv med så lite innsats som overhodet mulig. men det er kjipt å opparbeide meg et heftig lån på det grunnlag... så da skal jeg pleie de syke. noe som i seg selv burde holde folk borte fra sykesengen. så da gjelder det bare å finne ut HVOR! sykepleierstudier finnes det overalt, seriøst OVERALT. mulig jeg satser på finnmark. gi den nordlige delen av vårt lagstrakte land en sjangse. og jeg skal gjøre alt som står i min makt for å få tilbake den gammeldagse sykepleieruniform. type kitty foreman.

Ingen kommentarer: