onsdag 16. juli 2008

HELLLLVETTE


dummedagen er her. i dag trodde jeg alvorlig jeg skulle sprekke av sinne. type lemen gange minst tolv. dagen før tre var forsåvidt grei nok. men etter dette slår ALT seg vrangt. jeg jobber på kafè og utenfor har vi en hel haug med tunge stoler og bord. de må selvsagt samles og stables og bindes sammen med en vaier som jeg hater mer enn jeg trodde var overhodet mulig. serr, hater den mer enn programlederen på afv og zon reklamen til sammen. den ville ikke samarbeide i det hele tatt og gjorde overtid enda mer uutholdelig enn normalt. da jeg etterhvert fikk has på denne onde slangen av en vaier og fikk kommet meg hjemover lå det en høyst uvelkommen NR fucking K lisens å ventet på meg. ikke bare for den kommende termin, men også for den forrige som jeg ikke har betalt, da jeg var blakk. det er jeg også nå. hvis noen ringer på døren å spør om du har tv, så sier du NEI! i tillegg føltes knærene mine som om de bøyde seg feil vei etter for mye ståing på jobben og magen skrek etter mat. etter å ha glodd på en kjøttdeig i ca tre minutter bestemte jeg meg for at det å lage mat var mer ork enn å gå helt ned på mc'en å få den servert. i tillegg måtte jeg bruke 500 kroner (nå er jeg hvert fall blakk) for ikke å bryte ut i hysterisk gråt (dagen inneholder også mye mentalt stress som du kan få høre hvis du spør fint). faen i ganske svarte helvette (props til elin for bra quote). nå skal jeg meditere.

2 kommentarer:

Anonym sa...

faen i ganske svarte helvete for en inn i helvete svart dag... stakkar nugget mitt! come back to me(minor majority, veldig fin by the way)!!
med det mener jeg selvsagt at du må se deg nødt til å godsnakke med din søte SAS-pappa og få deg en flybillett opp hit til meg i en, ja, helvetes fart:)

Nugget sa...

haha, I'm on it!