mandag 7. juli 2008

soulsearching

så har jeg vært på ferie med the fam i en HEL uke. dette har overraskende nok bydd på noen tankevekkende oppdagelser om min personlighet.

for det første så kjører jeg som en gammel kjerring. når MAMMA presterer å si at jeg ser ut som mormor på søndagstur når jeg kjører så fort jeg bare orker på go-kart (usikker på om dette skrives med bindestrek og k. janitor, jamfør gjerne din kompis ole lund) er det på tide og ta et oppgjør med seg selv. dette resulterte i at jeg nå har planer om (noter at dette ikke på noe som helst måte vil si at det faktisk kommer til å skje) å sette inn dødsstikket på å ta teorien og derpå ta den "etterlengtede" lappen. ja, jeg er pinlig klar over at det er på tide.

for det andre så viser det seg at i vår familie kan ikke modenhet måles i alder. jeg som eldst presterte og bli så full (jeg lider av kronisk karatefylla) at mine to yngre stesøstre, på henholdsvis 16 og 18, må ta seg av meg når jeg har gått inn i "alt er helt jævlig og det kommer ALDRI til og ordne seg" modus og gråtspruten står sidelengs ut hovne racooneyes. FLAUT!

ergo skal jeg nå gjøre litt heftig soulsearching i håp om å begynne et nytt og bedre liv UTEN konstant fylleangst og MED lappen. ønsk meg lykke til.

man skal tidlig krøkes...
dagen derpå.
det ligger til familien å være ekstremt ufotogen. verst er min kjære bror som på ingen måte klarer å holde øynene åpen.
nødvendige produkter for å komme helskinnet gjennom familieferie: alkohol, cola og sjokolade.
søskenkjærlighet.
vi lot fetter stå for underholdningen. my name is mads, but you can just call me crazy.
utsikt fra leiligheten.
skumparty. et stk bekjeden stesøster i bakgrunnen. dette er før det nevnte sammenbruddet fant sted.
nå er jeg for øvrig gått inn i akutt pengelengsel og ekstrem motvilje for å jobbe. dette er en dårlig kombo og jeg vil helst bare solbades til kreftcellene tar meg. ja, ting kommer rett og slett ALDRI til å ordne seg!

1 kommentar:

Synne sa...

digger det kjøleskapet!! :D