søndag 13. juli 2008

wake up call

planen om å sove til tirsdag ble brutalt avbrutt av at en fremmed stupings mann hadde tatt plass på sofaen vår! rundt ham befant husvert pluss ukjent seg og forsøkte febrilsk å få ham ut før jeg våknet og døde av sjokk. jeg vurderer å begynne å låse døren nå. jeg ble tilbudt 300 kroner i avslag på leien så jeg er egentlig fornøyd. bortsett fra at tornerosesøvnen ble ødelagt og jeg stod opp. jeg shoppet og la elsk på en ny sang (lil wayne - i feel like dying) så ikke fullstendig bortkastet å stå opp.



nye kjoler, snart på vei i posten. wo to the ho!

4 kommentarer:

Elin Rebecca sa...

fine kjoler:) elsker sløyfer ;p

Jeanette sa...

crazy folk vi bor hos! skal sette nøkkelen i døren så vi kan låse når de har fest!

Nugget sa...

sannsynligvis en god idè, hehe :D

Anonym sa...

åhfyfaen; Nugget! dette har du ikek fortalt om?!! du er en jævel på blogging hvertfall... jeg ler