tirsdag 22. juli 2008

I am the afterparty

dvs petter er riktignok the afterparty. helt korrekt skulle vel egentlig addi være vert for dette omdiskuterte afterpartyet. men han var det ikke særlig mulig å få tak når det nærmet seg afterparty tid. ikke at jeg hadde planer om å dra, da jeg døde tidligere på kvelden. som om det ikke var stress nok at jeg ikke fikk fri lørdag (da følgende fant sted) gikk det visst ikke buss til gardemoen etter ett. det var problematisk i og med at jeg sluttet på jobb tre og skulle rekke fly klokken seks. FETT! toget gikk halv fire og sørget for at jeg akkurat ikke nådde flyet i og med at jeg da også måtte ta flytoget fra oslo s (o store skrekk). det resulterte i et par ekstra timer på flyplassen. der meldte sulten sin ankomst og jeg måtte bruke penger spart til en mongo nrk lisens på mat. det viser seg at det ikke er lurt å gå gjennom en hel dag og kun spise brøddeig. jeg synes egentlig jeg var ute i relativt god tid da jeg ankom fest klokken ti, men stort sett alle var kanakkas. jeg endte opp med å bruke den resterende delen av kvelden/natten på å prøve å ta dem igjen. ikke vellykket.

skumming på høyt nivå
chillaxing area
the afterparty himself. dancing king!
store barn leker best. eller noe sånnt...
new shoes <3 liker man litt oppmerksomhet er disse nærmest perfeksjon. og det liker man jo.

neste fest skal jeg sørge for å være FØRST på flasken. og sovne når de andre er på topp og bli trakassert med en sprittusj, akkurat som jeg pleier.

Ingen kommentarer: