tirsdag 29. juli 2008

robbin the craddle

som vanlig gikk ingenting som planlagt og min tur til oslo for å feste med en fellow vestlending gikk rakt at skogen. derfor har jeg vært på fest med innlandets smårips. som eneste bergenser får man automatisk kallenavnet bergen. vi sang brannsangen x antall ganger og jeg er sikker på at de hørte oss helt til stadion. fotball fan er jeg ei, men bergenspatriot langt inn i hjerteroten er jeg til de grader.


bula. resten forklarer kanskje seg selv. også kallt homsebula, grunnet musikkvalg.
?
smårips
hjernetrim må til, selv på fest. spesielt når man er eldre enn resten av festens befolkning og oppfører seg yngre. krise.

I want to know my faith, if I keep up this way...

etter en helg på barnerov skal det bli godt å komme hjem til jevnaldrende i bergen by. noen som vil hjelpe meg å pakke?

Ingen kommentarer: