søndag 11. januar 2009

cirkus

oki, pass er lokalisert. det viste seg at mamma for en tid tilbake tok en sjefsavgjørelse på at det var best at det forble i hennes besittelse selv etter min utflyttning fra heimen. relativt fornøyd med det. selv om jeg er ganske sikker på at jeg hadde hatt det i viktigboksen min. reiseforsikring er kjøpt og betalt gjeldende fra og med i morgen og jeg sitter hos min kjære pappa sin bedre halvdel i oslo og blir servert sjokoladekake med rosa glasur. ting ordner seg lism, selv uten prioriteringer på stell. ja, i bergen kaller vi forresten ca hele østlandet for oslo. asker, bærum, lillestrøm, sandvika, stabæk. OSLO. og i morgen klokken syv (på morgenen, les:natten) reises det til gambia. meg og sara, selfproclaimed knoll og tott, på tur atter igjen. vi har vært litt rundt omkring før vi to, og har for vane å gå oss vill. så GAMBIA.....blir spennende. så har du ikke hørt fra meg i løpet av de to neste ukene har jeg enten, ved en feiltakelse (?), giftet meg med en vaskekte hottentott eller pådratt meg gulfeber.

mmmeeen, jeg forveeenter .....

...at fargeforskjellen mellom oss kommer til å være enda større enn her da den lille tøsen kommer direkte fra toukers i jordan. damn you.
....at hvilken som helst livingarrangement (hardcore som vi er reiser vi uspesifisert) kommer til å ha denne standarden etter ca tre timer med oss to som beboere. dette er for øvrig gamle hybelen min med sara som gjest.

.....at det på ingen måte vil forekomme fyllasyke av denne sjanger. dette fra vår like spontane sunny beach tur i 07. før det ble bloody beach da, vi hadde jo dødd. no question about it.

....at alternative fremkomstmiddel vil oppdrives. som her og...

...og her. også fra sunny.
...og sist men ikke minst forventer jeg at det blir sol, varme, kos og kjærlighet. jeg gleder meg sånn sara!!!!!!
wish me luck. ikke nøl med etterlysning. eller jo, mamma etterlyser meg sikkert allerede i morgen når jeg glemmer å sende melding etter vi er såkalt trygt fremme. oooog med tanke på været i bergen right about now - so long suckers!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Svamp, type Bob...søker afrikansk småhingst, type rar!

Nugget sa...

søknad kan innfries. snarlig. henvendelse nugget, type lav. trenger nål og tråd. svamp, type skadet.




don't ask.

Anonym sa...

GOOOOOD TUUUUUR! Jeg er misunnelig! vi kommer til å regne vekk her hjemme! er jo ikke til å holde ut dette været her nei! hehe..!
kos deg masse nugget min!:) Susser!

Jeanette sa...

God tur, vennen! Et kort hadde ikke skadet;)

Hilde sa...

Sv: Tuusen takk, nå ble jeg kjempeglad :-)

Likte innlegget. Kos deg masse og GOD TUR :-)

Jeanette sa...

Forresten, har du fremdeles bilde av bag-stuntet? Kan ikke helt tro at det faktisk gikk, hehe!

It's Aggy bitch! sa...

fine bilder :)
god tur!

Anonym sa...

så utrolig morsomt å lese! haha!

Camilla Didriksen sa...

Kos deg ;D

Jeanette sa...

Maria! Jeg tar det som at du er tilbake fra aidsaktige strøk? Bilder, historier, give it to me!