tirsdag 6. januar 2009

forsetter.fortsetter.

mange som har forsetter på blogger for tiden. jeg er verdens minst nyskapende person så jeg følger trenden og smeller frem noen litt forsinkede nyttårsforsetter. dog de er en tanke...uortodoks.

jeg skal:
- ikke helle olje ukritisk i varm panne når jeg lager mat på jobben. det kan forårsake merkelige røde småprikker i ansiktet samt smerte på øyet.
- ikke kjededrikke tre dobble kaffe mocca på jobben. det får uante konsekvenser. både fysisk og psykisk.
- innse at nylonstrømpebukse på ca 0,03 den tykkelse ikke tilfører kroppen noe særlig varme.
- i sammen slengen innse at ølfrakk egentlig heller ikke tilfører varme selv om det kjennes sånn klokken 02.20 utenfor random utested.
- kjøpe, muligens sy, en slags sammenhengende varmedress til innebruk da jeg nettopp fikk strømregning på 3000 kroner. ovnen er herved avslått. for life.
- slutte å prioritere klær, sko, alkohåål, party og snop fremfor mat, zalo og støvsugerposer. ehh.
- trene, rydde, være seriøs. og slikt.

den siste var tull.

OGsåååå vil jeg gratulere enn venn med dagen. han blir 22 år i dag. though he has the mind of a 15 year old.
her tror han at han er stilig. eller tøff. han tar feil. han gjør ofte det. men jeg er glad i deg på tross (evt på trass) vennen min, gratulerer med dagen!

looser. det er det det tegnet der liksom betyr. har jeg hørt.

10 kommentarer:

Anonym sa...

hvem var den utrolig deilige gutten? Kan jeg få nr. hans?? tusen takk:)

Jeanette sa...

Flotte forsetter, men du har glemt et! Kommer på besøk til Jeanette og Torbjørn!!!

Ela sa...

hehe.
Helene gjorde den l'en til pappa her om dagen. med tilhørende mongo-lyd. du vet...

...så pappa tok til seg lærdommen og løper nå rundt med mongolyd og L i pannen mot enhver som oppfører seg LITT teit

Anonym sa...

hehe, forsetter litt utenom det vanlige ja :P

Tuppene sa...

Jeg har nogen lunde samme forsett som deg i forhold til pengeprioritering. Tror det går skeisen ganske tidlig i året i grunn. Nye klær og sko må man rett og slett ha!!

Jeanette sa...

Du er tilgitt:) Min dør er alltid åpen, og skolen kan alltids skulkes, kom når du vil!

Inez Madeleine sa...

Fine nyttårsforsetter :) Veldig bra blogg og! hehe.

Ella sa...

Fine fortsetter! Jeg klarer ikke prioritere annet enn klær nå, jeg dør! Hvor skal du på ferie frøken?

Camilla Didriksen sa...

Du skriver utrolig bra, haha :)

Hilde sa...

Lykke til med forsettene, du klarer de nok ;)