torsdag 1. januar 2009

etthunderogen

omg, forrige innlegg var numero etthundre og jeg lot det gå helt i glemmeboken. jesus. hvert fall. synes det passet fint med 100 innlegg før det nye og bedre året aka 2009. nøye planlagt. i går var jo nyttårsaften. i likhet med julestemningen lot også nyttårsfeelingen vente på seg. i går var...hvilken som helst annen fre/lør (evt ons). sånn går det kanskje når man er ute hver helg. eller kanskje det går sånn fordi hele resten av verden (altså hele venneflokken min) er på hyttetur. uten meg. jeg jobbet i går og bussforbindelsen til odda var lik null. så der satt 17 (?) av mine nærmeste(?) og koste seg. ja, uten meg ja. men hallo, der jeg var hadde vi abba singstar og stjerneskudd.

status: i støtet.

radarparet. ehm, vi var på statoil for å anskaffe såkalt nattmat. de var tom for salat. sånn til å ha på burger. så steffi kjøpte liksågodt en isberg salat i tillegg. gav de resten. håper virkelig de bak i køen satt pris på det. ellers!

se bort ifra at jeg ser ut som en sekk/et telt i den fancy jakken min. den er sykt fin. passe redd for stjerneskuddet by the way. derav mitt anstrengte smil.

så da. da er det 2009. dette er året det skal bli orden på sakene. særlig. godt nytt år forresten!

9 kommentarer:

faehe sa...

en veeeldig fin kjole det der. (: Og godt nyttår.

Anonym sa...

jeg savnet deg vennen! Godt nytt år:)
imorg skal vi være samlet alle sammen:D jippi!

Hilde sa...

Gratulere med ett hundre og en innlegg da, gleder meg til å lese de neste hundre ;) Nydelig kjole og godt nyttår :-)

Anonym sa...

i støtet ja, kan man si ;) hadde en hvilken som helst fredag/lørdag selv, men gøy var det. Gost nyttår!

Jeanette sa...

Godt nyttår søta! Dumt jeg ikke fikk vært med deg, men det tar vi igjen en annen gang!

Anonym sa...

Lisa gikk til skolen. Tripp, tripp, tripp, det sa. I den nye kjolen. Trippet hun så glad.

Jeanette sa...

Ja, det er vel egentlig veldig sant. Kanskje husmor er the way to go! Savner browniemandag jeg og - særlig nå som det er top model og alt som det var i fjor..

Arma sa...

OI! du er jo fra bææærgen. Det hakke jeg sett før nå vettu. Dit skal jeg snart.

hege anita sa...

søt kjole da :)