fredag 9. januar 2009

panisk light

jeg løper (type lett jogg) ganske konstant. ikke at jeg nødvendigvis har så dårlig tid, men jeg bare liker å bevege beina fortere enn gange. og kappgang er ikke helt min greie. eller noen sin greie spør du meg. dette gjelder spesielt når jeg skal til og fra bussen. helt til jeg kommer til hovedveien. og bussen står på stoppet. da løper jeg absolutt ikke. offentlig spurting til bussen skjer kun, og da mener jeg kun, ved nødstilfeller. men hin dagen tok jeg meg selv i å bli litt bekymret for at randoms bak meg tror at jeg er redd dem og løper fra dem. især i mørket og om vedkommende er en av hankjønn. så det var altså hovedbekymring fra busstoppet og hjem i dag.

meanwhile, så drar jeg til gambia på mandag og jeg vet ikke hvor passet mitt er. jeg har ikke reiseforsikring. jeg har ikke ordnet et sted å sove i oslo fra søndag til mandag og jeg har hvert fall ikke begynt og grave frem sommerlige plagg fra søppelfyllingen jeg kaller soverom.

dette bekymrer meg derimot skremmende lite. prioriteringer i orden!
også fikk jeg denne i posten i dag.
hadde jeg giddet å blåse opp bilde litt før jeg brukte heeeeeele 50 kroner på den hadde jeg sannsynligvis sett at det står souarepants og ikke squarepants på den. det gjorde jeg ikke. jeg må innrømme at det var litt skuffende. men den er tatt i bruk så klart.

9 kommentarer:

Arma sa...

Du kan sove hos meg. Selv om jeg ikke bor i Oslo da. Bor jo NESTEN i oslo. En time og tjue minutter unna.

Anonym sa...

Hehe, nugget!:D
Ååå du reiser jo!! Hva er planene dine for helgen? Vil jo se deg før du skal ut på tur! TØffing! Blir sikkert en kul reise da! Jeg har sittet m oppgave heeele uken! men tror den er ferdig nå! jeg er ihvertfall leii! hehe
kos fra neip

Anonym sa...

Nææ, så nydlig pung eller hva det er :DD

Jeanette sa...

Du kan selvsagt sove hos meg, det er jo bare 2 timer + fra oslo, haha.

It's Aggy bitch! sa...

oi god tur iallefall!

Christina sa...

Haha, offentlig spurting til bussen har jeg gjort mange ganger :P
Men så løper jeg hele tiden, så bryr meg lite :P

Anonym sa...

Sov hos meg! MEN du får ikke snakke bergensk.

Marianne sa...

hehe... Jeg løper til jobb hver dag for å holde varmen. Brr.. Og ingen bergenser med respekt for seg selv løper etter bussen, det har du helt rett i! Da står vi heller en halvtime og venter på neste.

annettenr1 sa...

ååå, svampebob! Jeg lærte om han av deg da jeg var i Rino med deg og gjengen! hehe... Det var tider det! Husker du da vi stoppet for å skulle spise, også satt han mannen (husker ikke hva han het)og valgte ringetone midt i resturangen! jesus! haha...kommer på flere ting fra den turen når jeg tenker meg om! dersom du har bilder fra EF-campen eller turen til Rino med oss så si ifra :)Har ingen...
God natt! :)