onsdag 28. januar 2009

zzz zzzzz

herrGUD, hva skjer med at ingen går på kafè i januar? skulle tro det var finanskrise eller noe...neida, jeg later ikke som jeg har peiling på hva akkurat det innebærer. nyheter på tv er det samme som mute for meg. men ja, hallo! ca ti kunder på seks timer er litt i minste laget. og syv av de kom såklart samtidig. gidd å ha en dag uten litt stress, det blir bare for dumt (yeah, I'm all alone der ser du så mer en to kunder er...hvert fall LITT stress). kom å besøk meg da, jeg lager sabla god kaffe. tror jeg. jeg drikker jo egenltig ikke kaffe så. en espresso druknet i sjokoladesaus og kakao teller forsåvidt ikke. i dag ble jeg nesten nødt å spise en del sjokolade i tillegg for å komme meg gjennom dagen. så rett på kjempetacomiddag med min aller søteste vabble (han heter egentlig bjørn tore. logikk. nei.) og vi kjørte seff på med stratos og chips og hundre liter cola når vi først var i gang. jeg som skulle bli sunn, har kjøpt mat med nøkkelhull og greier. det var egentlig litt tilfeldig da, hadde av en sær grunn lyst å teste byggris. det var helt ok.

seeeee så mye godt vi har! pluss at jeg er jo der, hallo! nei, jeg skal sove. kanskje det å være våken hjelper på verdens mest saktegående tid i morgen (om det kan sies slik). hvis ikke kan jeg alltids vaske under oppvaskemaskinen igjen. pokker, til og med mattilsynet er velkommen.

8 kommentarer:

Anonym sa...

har merket det selv, færre folk i sentrum generellt. bortsett fra til og fra jobb rushet. FINANSKRISEN TAR OSS. (god natt!)

Arma sa...

jeg har også jobbet på café-tingy-ish. jeg KLIKKA hvis det var mer enn to stk der. Kasta omtrent alt etter den første jeg betjente. :)

Jeanette sa...

Æsj, skal den komme og ødelegge nå?! Trodde ikke folk merket noe til krisen, JEG gjør ihvertfall ikke det. Jeg har ikke penger, men det har jeg jo aldri.

It's Aggy bitch! sa...

syns det er knas og dra på kafè med venner jeg ^^

Hanne sa...

Så koselig det så ut på kafeen:)

Jeanette sa...

Det var det jeg trodde! Who am I kidding - jeg hadde ikke peiling! Si takk til Sara:)

Inez Madeleine sa...

Skulle gjerne kommet til kafeen din jeg, hehe men blir litt langt vekke =)

Christina sa...

Moro med 7 kunder på en gang da :)