lørdag 24. januar 2009

siden feriemodus

mmm, ja, skjedd lite siden hjemkomst. jeg har sett på en del hvite flate firkanter som heter noe sånt som brev for så å gjemme dem goooodt under masse annet piss (da min form for utpakking vil si å slenge alt ut på det allerede overfylte gulvet og returnere kofferten til mamma, derav piss). jeg får nemlig aldri brev, bare regninger. og det...vil jeg ikke. ikke nå. for jeg måtte (MÅTTE) bruke altfor store deler av lønningen, som jeg fikk til slutt, på ikea og gina tricot. det var fint. der og da. ikke fullt så fint just nu. men fylla i dag er selvsagt prioritert og øl og strømpebukse er innkjøpt. og sånn god helg kylling fra kiwi. me like. ja, også har jeg om mulig fått et enda mer udefinerbart forhold til søndagsmannen min siden sist. I wish you came with a manual. jeg må kanskje sminke meg litt og slikt. ja. god lørdag.

6 kommentarer:

Jeanette sa...

Fortell mer om dette forholdet med søndagsmannen din! Jeg merker at behovet for oppdatering er stort!

Du kan selvsagt joine, det er plass sånn ca i midten. Jeg baker masse som du må spise!

Arma sa...

søndagsmann??????
Awwwwww. Bilde?

Anonym sa...

Bloggen din er superbra! :-)

Anonym sa...

god helg kylling fra kiwi liker vi! Have fun ;)

Jeanette sa...

Bra, Maria - stå på krava.

It's Aggy bitch! sa...

brev er gøy og få!