tirsdag 7. april 2009

bestemor/fest

burde vært max uthvilt nå. har ikke gjort annet enn å spise, gå tur, sove og spise enda mer siden søndag. eller, har vært på jobb i dag da, men verden har tatt påskeferie og det var ikke akkurat stress kan man si. er det bare min bestemor som TAR AV med maten? innbiller meg at det er en generell greie. snakker syv måltider for døgnet liksom. og skal man avgårde hjem klokken fire, ja så presser man lett inn alle syv før den tid. med mitt stramme matbudsjett tror jeg nesten jeg har spist mer nå enn jeg gjør på sånn fire-fem dager. no kidding. også, ja. festen. konge. jeg var litt på halv åtte, tolk det som du vil. kjekt var det hvert fall.

jeg fikk låne partyslipset. og da blir det party vett.
og så et bilde mest fordi han karen her var svært skuffet over at jeg ikke hadde fortalt ham at jeg har blogg. jeg regner med du leser nå! ellers blir JEG svært skuffet. vi prøver å portrettere et eller annet her tror jeg. its anybodys guess.

kusinekompangjong på tur i skogen hos besta.


putball. en jævla okey kryssning mellom fotball og golf.
krise i leiren forresten! jeg finner ikke laderen til mp3spilleren. jeg går å henger meg.

9 kommentarer:

Tuppene sa...

Haha.. min bestemor er akkurat lik.. Tre måltid før lunsj.. SYKE ting!

Anonym sa...

kos kos bilder!

Jeanette sa...

Det er slitsomt å spise så mye, særlig når man er vant til to-tre måltider om dagen, hehe!

ingunn sa...

partyslips må til! bestemødre tar genrellt av med maten. søte er di uansett

Cam sa...

Min bestemor er ikke slik, men skulle gjerne likt om hun var det!! MAT <3 :D

Hilde sa...

Bestemoren din hørtes ut som en bra dame. Jeg vil også bli servert sju måltider hver dag!

magnill sa...

Nettopp vært hos besta, kjenner til matproblemet! :D
Søte bildz:)

Karoline sa...

Putball så moro ut!

Ella sa...

Spis mens du har sjansen!