torsdag 16. april 2009

dunno

annonserer herved at årets første bad er utført (14/4 for å være nøyaktig). kjølig.

på nattlandsfjellet. veldig fornøyd med at man ikke ser ansiktsuttrykket mitt her. merker jeg ligner skremmende på en teletubbie når jeg har håret mitt sånn. sexy. as always.
nei, jeg holdt ikke på å drukne, men takker selvsagt for div klor og trommehinneskader medført av to hunders redningsforsøk. nok om bading. tøffer meg max. men hallo.
så. ellers! tenker å spise litt is. da jeg rolig og fredfullt skal legge boksen tilbake i frysen får jeg et helvetes problem med å lukke skuffen og dermed også med å lukke døren. krise. kan ikke risikere at firstpricefiskepinnene mine går til spille vett. jeg blir amper og smeller og skriker litt for å finne ut om det hjelper. kjører ellimineringsmetoden. etter x antall hissige forsøk legger jeg merke til at fryseren er full av....is. okey. hva skjer? hvorfor? mamma blir syreoppgitt. "du må jo av-ise av og til maria". javel. men igjen, FISKEPINNENE. så jeg finner frem en kniv og hakker vilt og hensynsløst. et kvarter senere får jeg fortsatt ikke igjen døren og må ta hele teite skuffen ut OG jeg har kutt i fingen. herre. er det forresten bare meg som synes det er usannsynlig plagsomt med jenter med random hello kitty sokker i sandaler og ballerinasko? jeg får leamus i låret av sånne. slutt.

9 kommentarer:

Ela sa...

jeg har leamus i lattermusklene

ingunn sa...

bad 14 april står det respekt av

Anonym sa...

jeg liker å bade!

Jeanette sa...

Gratulerer med første bad! Du er en liten tøffing. Jeg kan godt vaske hos deg for kjærlighet, hvis det følger med kost og losji!

magnill sa...

Haha! Hello kitteeeh.
Kjenner irritasjonen din, gruer meg til jeg må avfryse eller hva det nå heter..

Sandra Angelica sa...

oj shit :O så kaldt ut spør du meg!

Martine Elise sa...

Jeg har ikke badet enda, er litt flau faktisk :p Var det ikke grise kaldt?

Anonym sa...

detså satans kaldt ut, for en viking du er :)

Hilde sa...

Oj, du er hardcore!