fredag 3. april 2009

springbreak lism

ok. kristiansand, stord, førde, trondheim, oslo, porsgrunn og bergen. kun tre igjen. går riktig vei. gjelder bare å ikke glemme søknadsfristen nå da. faen, jeg dør hvis jeg må flytte til førde. nei, jeg bare drar med meg et livslangt lager med portuga (70 kroners rødvin jeg og elin har lagt vår elsk på) og fyller det på en pose intravenøst som festes kronisk til letteste tilgjengelige blodåre. ellers, vårværet tar av! liker det. folk har påskeferie og springbreak i hytt og pine, men vi, vi har åpent hver dag vi. ordnet meg fri en dag så jeg tar heisatur til rosendal og besøker bestemor fra søndag til tirsdag. tjohei. det som er knusefint er jo folk er hjemme og klar for all slags sosiale eskapader. liker det også. ellers nummer to. brukt dagen til å lufte div dyr pluss lillebror.



i hagen min faktisk. har gjødslet med øl og kattebæsj hele vinter.

hørt at blomer er treeenDY.

sjekk crazy eyes på katten da. en dag så våkner jeg med det dyret i strupen.

bollebaking med lillebror. se moderen har smellt frem påskepynt. konge.

lillemann. sett uhyre mange disneychannel serier i dag. hannah montana all the way.
ellers nummer tre. blodstress på g. jobb, hjem og pakke, bursdagsfest for o store partyslipsinnehaver petter, sleepover hos elin, buss til rosendal klokken halv tolv søndag. ah, jeg kjenner hangoveren er så godt som kjøpt og betalt. sylgod helg til verden og dens befolkning. peace.

15 kommentarer:

irene sa...

wowow, du la innlegget ut kl. 23:32!

må bare digge katten ;-)

Hanne sa...

Så fint vårantrekk du hadde:)

magnill sa...

porsgruuunn! Dit drar bøfolk når vi skal slå oss løs!
Du hadde stilige klær. Håper festkvelden blir like kul som antatt! :D

Jeanette sa...

Så søte!

ingunn sa...

det går riktig vei nå. gå for oslo! yezzz, gotta love billigvin og hanna montana. Ellers må jeg si bildene var fortreffelig. looking good!

Anonym sa...

Søt kattepus :)

Maria Stenersen sa...

disney channel er kjekt da :p

Jeanette sa...

Tilbake enn så lenge, hehe! Syns du kan sende det likevel, jeg vil jo vite hva som skjedde med E - det regner jeg ikke med du har lyst til å legge ut om her?:P

Hilde sa...

Sv: Åh, kult ;)
Så stilig du var, og bollene så forresten veldig gode ut. Kast en hit da vel :)

Håper du får en strålende påske ^^

magnill sa...

Btw. urimelig kul header!

Ella sa...

Sinnsykt søt katt, selv om den så gal ut! Kos deg hos din bestemor, og god påske!

Anonym sa...

duuu? heehhe, hvorfor har du ikke stor bokstav etter punktum? bare generell luring lissom :)

Martine Elise sa...

Hehe.. Søt du er :)

Ela sa...

kom hjem til meg nugg:)

bergen er kjedelig uten deg vet du

Linda sa...

Fine bilder :-)