mandag 20. april 2009

circa bodde på fjellet hele forrige uke, lite spennende egentlig. finnes grenser for hvor mange bilder av meg på tur det er fett og flashe liksom. nei, det gjør det jo egentlig ikke, det er seff bare det at jeg ikke tok noen. ellers, fest lørdag. tequila - kravl inn i den egen rumpe og dø. aldri mer. heh. blackout deluxe..., men ja, ignorance is bliss. denne gang merker jeg at jeg foretrekker å leve lykkelig uvitende om nattens hendelser. jeg sovnet litt her og der hvert fall, sååå alt som det pleier. men hei, var likevel på fjellet klokken tolv søndag! lettere redusert, kraftig dehydrert og en smule forvirret, men ellers ey okey. nok en spennende helg er omme mao.

nye sko.
helt vanlig lapp på kjøkkenbenken hos min familie. random info bare.

veeet det er usaklig mye bilder av meg og katten (som ikke en gang er min forresten), men jeg synes det var litt søtt at vi matchet da. ikke planlagt altså (joda). akk, en bloggers privilegium - slenge inn unødvendige bilder av seg selv. enjoy. omg, noen som vil passe katten i helgen by the way? han er homo, høylydt og overdrevet kjærlig. pluss du kan lage et middels stort garnnøste av det han røyter på et døgn. og da kan du jo strikke deg noe jævla fint. anyone?

15 kommentarer:

Ela sa...

jeg vil ha skoene dine og katten din:)

bra du er på fjellet, skjønner du muligens stiller mer forberedt enn selveste meg på jente-turen i juli:)

magnill sa...

Jeg kan passe den! Om du sender den til Oslo vel og merke. Bra sko du har kjøpt!

Karoline sa...

hahaha.. ikke bare familien min som skriver sånne lapper nei<3

Anonym sa...

haha. ulf paa sykkelen? tihi :)
pssst god tur te koeben ;)

Kristine sa...

ELSKER de nye skoene dine, virkelig..åh :o <3

Sandra Angelica sa...

sv: tusentakk ^^ daså :)
ojaa, hørtes koselig ut!

Ida Sanden sa...

Åå, katten så myk ut :)

Hanne sa...

Så søte de sandalene var:) Og katten din er kjempefin!

Hilde sa...

Si ifra om du noen gang skal ha en konkurranse på bloggen, og de skoene der er premien ;)

Ela sa...

den dagen jeg flytter til et sted det er lov å ha dyr, så SKAL jeg ha en pus! en blid en. for eksempel den der.
jeg er hjemme om to uker... lyst å bli med på fanafjellet å lange flasker... blir lange venteperioder der vi kan prate om alt og ingenting:)

Jeanette sa...

Æsj, katt, mmm, Maria! Jeg savner deg:(

Jorunn sa...

Fine sko...

For en flott katt!! ;)

Tuppene sa...

Hahha..kjenner så godt igjen tequila-fylla! Det sier bare PANG, så er hele resten av kvelden en smørje:P

Shelly sa...

Så søte sko, og katten din var kjempe søt <3

Anonym sa...

søte sko, søt katt, søt jente ::))